هاست پرسرعت
تکنولوژی

سرور مجازی مناسب ترید چه ویژگی هایی دارد؟

سرور مجازی مناسب ترید چه ویژگی هایی دارد؟

سرورهای مجازی یا  VPS هایی که برای معامله ارز دیجیتال استفاده می‌شوند، از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردارند و به صورت خاص به این منظور طراحی شده‌اند. اگر قصد خرید VPS برای معامله ارز دیجیتال را دارید، در ادامه این مطلب با اصلی‌ترین ویژگی‌های سرور مجازی مناسب ترید آشنا می‌شوید.

سرور شخصی مجازی (Virtual Private Server) چیست؟

سرور مجازی یک نسخه مشابه یا نمایش دهنده یک سرور فیزیکی مبتنی بر نرم افزار است. این سرورها از فناوری Hypervisor استفاده می‌کنند. یک سرور مجازی منابع نرم افزاری و سخت افزاری را با سایر سیستم عامل‌ها (OS) به اشتراک می‌گذارد. به طور سنتی، یک سرور فیزیکی به یک کار یا برنامه خاص با قدرت پردازش کامل خود اختصاص داده می‌شود. اما امروزه سرورهای مجازی به دلیل کارآمدی بیشتر و هزینه کمتر بسیار رایج هستند. از این طریق بر روی یک کامپیوتر فیزیکی می‌توان چندین سیستم عامل را اجرا کرد. VPS گاهی اوقات VDS نیز نامیده می‌شود. VPS و VDS، هر دو انواعی از سرورهای مجازی هستند.

چند روش مختلف برای ارائه سرور مجازی وجود دارد که با نام‌های نوع 1 و نوع 2 شناخته می‌شوند. تایپ اول، یک سرور مجازی بومی است که مستقیماً روی سخت افزار سرور میزبان برای کنترل، مدیریت منابع و سیستم اجرا می‌شود. نمونه‌های محبوب این مورد می تواند چیزی مانند VMWare ESXi یا Microsoft Hyper-V و Oracle VM باشد.

تایپ دوم، سروری است که بر روی یک سیستم عامل معمولی اجرا می‌شود؛ مانند سایر برنامه‌ها. این بدان معناست که سیستم عامل مهمان در بالای سیستم عامل میزبان قرار دارد. نمونه هایی از این موارد عبارتند از Parallels Desktop، VirtualBox و VMWare Workstation.

چرا برای ترید ارز دیجیتال نیاز به سرور مجازی داریم؟

کاربران ایرانی معمولا برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی‌های خارجی با محدودیت‌هایی رو به رو می‌شوند. از این رو، انجام معامله در صرافی‌هایی که ایرانیان را تحریم کرده‌اند، بدون VPS امکان پذیر نخواهد بود و یا موجب از دست رفتن دارایی کاربران خواهد شد. سرور مجازی به عنوان یک بستر برای انجام ترید در پلتفرم‌های معاملاتی با ip کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بستر به کاربران اجازه می‌دهد تا نرم‌افزار ترید خود را نصب و اجرا کنند. سپس با سرعت بالا و بدون نگرانی از قطعی سرور، به معامله بپردازند. از اصلی‌ترین مزایای استفاده از VPS می‌توان به امنیت، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری اشاره کرد. استفاده از سرور مجازی به دلیل داشتن منابع انعطاف پذیر نسبت به سرورهای فیزیکی، امکان مدیریت بهتر و کاهش هزینه‌ را فراهم می‌کند. همچنین سرور مجازی به دلیل داشتن تکنولوژی‌های امنیتی، امکان رمزنگاری داده‌ها و کاهش خطر هک و سرقت، سطوح حفاظتی بیشتری را نسبت به سرورهای فیزیکی ارائه می‌کند. همچنین شما می‌توانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران بدون نیاز به سرور مجازی و محدودیت از طریق صرافی معتبر ایرانیکارت به آدرس https://www.iranicard.ir/crypto/ اقدام کنید.

سرور مجازی مناسب ترید چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های سرور مجازی مناسب برای ترید ارز دیجیتال

برای استفاده از سرور مجازی ترید، پینگ، کانفیگ، اینترنت، رم، CPU و لوکیشن سرور از مهم‌ترین فاکتورها هستند. ویژگی‌هایی که برای انتخاب VPS مناسب ترید باید بدانید، عبارتند از:

  1. قابلیت تنظیم: سرورهای مجازی باید دارای قابلیت تنظیمات گوناگون باشند تا بتوانند به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهند. این تنظیمات به هدف کاربران از خرید VPS بستگی دارند. برای مثال، سرور مجازی کشور فنلاند از سایر کشورها پر سرعت‌تر است، بنابراین به عنوان VPS ترید می‌توان از آن استفاده کرد.
  2. امنیت: معاملات ارزهای دیجیتال اغلب مورد هک و یا حمله عوامل مخرب قرار می‌گیرند. بنابراین، سرورهای مجازی باید دارای سطح امنیتی بالا باشند تا از نفوذ کلاهبرداران جلوگیری کرده و از اطلاعات کاربران محافظت کنند.
  3. سرعت بالا: معاملات ارز دیجیتال به سرعت اینترنت و پردازش بالایی نیاز دارند. بنابراین، سرورهای مجازی باید قابلیت پردازش سریع و با کیفیت داشته باشند.
  4. پشتیبانی فنی: سرور مجازی باید دارای پشتیبانی قوی و ۲۴ ساعته باشد تا در صورت بروز مشکل یا سوال، کاربران بتوانند  فورا با پشتیبانی ارتباط بگیرند.
  5. هزینه‌ مقرون به صرفه: قیمت سرورهای مجازی در ایران معمولا وابسته به نرخ دلار است. قیمت گذاری سرور مجازی از طرف ارائه دهنده سرویس باید با نیازهای مشتریان منطبق باشد. با توجه به لوکیشن انتخابی و امکانات جانبی، ارزش گذاری سرورها ممکن است متفاوت باشد.
  6. قابلیت ارتقاء: با توجه به رشد بازار ارز دیجیتال، سرورهای مجازی باید قابلیت ارتقا داشته باشند تا با نیاز کاربران سازگار شوند. رم، CPU و موارد دیگر ممکن است در سیستم نیاز به ارتقا داشته باشند.
  7. پایداری: سرورهای مجازی باید امکان اتصال بی وقفه به پلتفرم‌های معاملاتی را فراهم کنند. بدین ترتیب کاربران بدون قطعی و احتمال شناسایی ip می‌توانند در هر صرافی فعالیت کنند.
  8. مکان دیتاسنتر: سرور مجازی باید در دیتاسنترهای امن با زیرساخت قوی اینترنت قرار گیرد.

همچین لوکیشن انتخابی VPS برای ثبت نام در  صرافی ارزهای دیجیتال حائز اهمیت است. برای مثال اگر VPS کشور آمریکا را خریداری کنید، نمی‌توانید در صرافی بایننس فعالیت کنید. از طرفی، حتی در صورت خرید VPS کشورهای دیگر نیز، نیاز به احراز هویت در این صرافی دارید.

در نتیجه، استفاده از یک سرور مجازی برای معامله ارزهای دیجیتال مزایای متعددی را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند. این مزایا می تواند به معامله گران کمک کند تا به نتایج بهتری دست پیدا کنند و دارایی‌های خود را از مسدود شدن توسط  صرافی‌های خارجی در امان نگه دارند. در خرید سرور مجازی باید به ویژگی‌هایی که در این مقاله به آن اشاره کردیم توجه کنید. یکی از ارائه دهندگان معتبر سرورهای مجازی در ایران صرافی ایرانیکارت است. برای خرید سرور مجازی مناسب ترید به این آدرس https://www.iranicard.ir/payments/vps/  مراجعه کنید.

کاربران همچنین می‌توانند به صورت مستقیم از طریق صرافی ایرانیکارت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. صرافی ایرانیکارت با ارائه با کیفیت‌ترین خدمات رمز ارزی، یکی از با سابقه‌ترین صرافی‌های داخلی محسوب می‌شود.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا