هاست پرسرعت
بازی

سرویس اشتراکی Ubisoft+ شاید به زودی برای ایکس باکس منتشر شود

سرویس اشتراکی Ubisoft+ شاید به زودی برای ایکس باکس منتشر شود

سرویس اشتراکی Ubisoft+ ممکن است به زودی برای پلتفرم ایکس باکس منتشر شود. این سرویس جدیدترین بازی‌های یوبی‌سافت (Ubisoft) را با هزینه‌ی 15 دلار در ماه در اختیار شما قرار می‌دهد.

سرویس اشتراکی Ubisoft+ اصالتا با نام Uplay+ در سپتامبر سال 2019 برای پلتفرم PC منتشر شد. Ubisoft+ بیش از صد بازی یوبی‌سافت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این شامل جدیدترین بازی‌ها و بسته‌های الحاقی این ناشر همزمان با عرضه‌ی آن‌ها هم می‌شود. قیمت این سرویس 14.99 دلار در ماه است، اما با پرداخت 17.99 دلار می‌توانید عناوین آن را از طریق استدیا هم استریم کنید.

تبلیغات

حال کاربری در توئیتر به نام ALumia Italia توانسته از طریق گشت و گذار در داده‌های مخفی ایکس باکس توانسته لوگوی سرویس Ubisoft+ را پیدا کند. پیش از این اعلام شده بود که این سرویس در ماه ژانویه‌ی سال 2023 بر روی ایکس باکس منتشر خواهد شد، اما این احتمال وجود دارد که خیلی زودتر شاهد این اتفاق باشیم.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا Ubisoft+ برای پلی استیشن هم منتشر خواهد شد یا خیر. با این حال تعدادی از بازی‌های کلاسیک یوبی‌سافت به عنوان یکی از اشتراک‌های PlayStation Plus در دسترس هستند. هم‌چنین معلوم نیست که آیا همانند EA Play شاهد پیوستن Ubisoft+ به Xbox Game Pass خواهیم بود یا خیر.

DARKSIRENGidoraarman1100CarddragonimansjPayaCastDr.PyroPorfosorعلی@alistarmeysambTlou part 2 game of the centuryMr.BadGuyvahid gamerکاکاسنگیEmperor Nima ShamsRaminSquatlatex2تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)more

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا