هاست پرسرعت
تکنولوژی

سری شیائومی 14 زودتر از موعد هر ساله و اواسط آبان معرفی خواهد شد

سری شیائومی 14 زودتر از موعد هر ساله و اواسط آبان معرفی
خواهد شد

ظاهراً شیائومی برای عرضه چهاردمین سری از گوشی‌های پرچمدار خود عجله داشته و قصد دارد به جای ماه دسامبر، در اوایل نوامبر (اواسط آبان) از این سری رونمایی کند. این خبر را یکی از منابع غیررسمی اما معتبر صنعت موبایل، یعنی Digital Chat Station در انجمن چینی ویبو (Weibo) اعلام و مدعی شده که سری شیائومی 14 تقریباً به طور قطع قبل از 11 نوامبر (20 آبان) که به روز مجردها مشهور است، معرفی خواهد شد. با دیجی رو همراه باشید.

گوشی‌های شیائومی 13 و 13 پرو سال گذشته در روز 14 دسامبر عرضه شدند و طبق گفته‌های Digital Chat Station، محبوبیت بالای سری 13 دلیل اصلی معرفی زودتر سری 14 توسط شیائومی است. بر اساس گزارش‌ها، سری شیائومی 13 تنها در 9 ماه توانست به اهداف فروش خود دست پیدا کند و یک موفقیت بزرگ برای این شرکت چینی محسوب می‌شود.

شیائومی 14

البته، شیائومی یک مانع برای رونمایی سری جدید پرچمدارهای خود دارد و نمی‌تواند این گوشی‌ها را پیش از معرفی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 توسط کوالکام وارد بازار کند. کوالکام قصد دارد کنفرانس اسنپدراگون خود را در روز 24 اکتبر (2 آبان) برگزار کند و به همین دلیل شیائومی نیز رونمایی از سری 14 را به ماه نوامبر موکول کرده است. با این حال، به نظر می‌رسد مدل‌های سری شیائومی 14 اولین گوشی‌هایی خواهند بود که از جدیدترین تراشه پردازشی پرچمدار کوالکام استفاده می‌کنند.

از نظر مشخصات، گوشی‌های سری شیائومی 14 احتمالاً به یک دوربین اصلی با سنسور بزرگ‌تر (50 مگاپیکسلی 1/1.28 اینچی) مجهز خواهند بود. همچنین گفته می‌شود که مدل استاندارد شیائومی 14 دارای باتری 4860 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی بوده و مدل 14 پرو نیز از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 واتی استفاده خواهد کرد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا