هاست پرسرعت
تکنولوژی

سری گلکسی S23 اولین استفاده کننده از گوریلا گلس ویکتوس 2 خواهد بود

سری گلکسی S23 اولین استفاده کننده از گوریلا گلس ویکتوس 2 خواهد بود

سامسونگ در ابتدا از همان نسخه معمولی گوریلا گلس ویکتوس برای محافظت از گوشی‌هایش استفاده می‌کرد، سپس در سری گلکسی S22 برای اولین بار ویکتوس پلاس بهبود یافته را معرفی کرد و اکنون تاریخ در شرف تکرار است. گفته می‌شود مدل‌های آینده گلکسی S23 اولین گوشی‌هایی خواهند بود که به شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس 2 مجهز شده‌اند. با دیجی رو همراه باشید.

کمپانی کورنینگ در ساخت گوریلا گلس ویکتوس 2 تمرکز اصلی خود را بر مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع معطوف کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که گوشی‌های مجهز به این شیشه مقاوم می‌توانند از سقوط بر روی سطوح بسیار سختی مانند بتن از ارتفاع حداکثر 1 متری (ارتفاع تقریبی کمر انسان) یا سقوط بر روی آسفالت از ارتفاع حداکثر 2 متر (ارتفاع تقریبی سر انسان) جان سالم به در ببرند. با این حال، این بهبود مقاومت در برابر سقوط، تأثیری در مقاومت در برابر خراش نداشته و این دو مقوله کاملاً جدا از هم هستند.

علاوه بر این، در توسعه گوریلا گلس ویکتوس 2 به مباحت محیط زیستی نیز توجه ویژه‌ای شده و این محصول تاحدودی دوستدار محیط زیست است، زیرا به طور متوسط ​​حاوی 22 درصد مواد بازیافتی است. این رویکرد باعث شده تا نشان Environmental Claim Validation به گوریلا گلس ویکتوس 2 اعطا شود.

کورنینگ در بیانیه مطبوعاتی خود هیچ اشاره‌ای به مشخصات اولین گوشی‌های مجهز به گوریلا گلس ویکتوس 2 نکرده و حتی به صراحت نامی از سری «S23» نیز نبرده است. با این حال، با توجه به زمان‌بندی اعلام شده، هیچ شکی وجود ندارد که پرچمدارهای سامسونگ اولین دستگاه‌های مجهز به این نسل جدید از شیشه‌های مقاوم خواهند بود (رویداد گلکسی آنپکد برای رونمایی از سری S23 برای روز چهارشنبه 12 بهمن برنامه‌ریزی شده است).

گوریلا گلس ویکتوس 2

احتمالاً سامسونگ از ویکتوس 2 برای محافظت از پشت و جلوی گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد؛ درست مانند ویکتوس پلاس که در هر دو طرف گوشی‌های سری S22 به کار گرفته شده بود. استفانی چوی، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی سامسونگ MX در مورد شیشه جدید کورنینگ گفته است:

ما به حداکثر پایداری در طول چرخه عمر محصولات خود متعهد هستیم و با شرکایی مانند کورنینگ برای بهبود عملکرد و در عین حال کاهش اثرات زیست محیطی همکاری می‌کنیم. نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار گلکسی ما، اولین دستگاه‌هایی هستند که از گوریلا گلس ویکتوس 2 استفاده می‌کنند و دوام بهتر و پایداری بهبود یافته‌تری را ارائه خواهند کرد.

و در انتها سخنی از دیوید ولاسکوئز، نایب رئیس و مدیر کل کورنینگ:

مصرف کنندگان امروزی انتظار دارند نمایشگر گوشی هوشمندشان در برابر آسیب مقاوم باشد. برای بیش از یک دهه، گوریلا گلس نیازهای کاربران گوشی‌های هوشمند را برآورده کرده و استانداردهایی را برای مواد پوششی سخت تعیین کرده است. ما مفتخریم که به همکاری طولانی مدت خود با سامسونگ ادامه می‌دهیم و آخرین نوآوری‌های ما نقشی حیاتی در جدیدترین گوشی‌های هوشمند گلکسی این شرکت ایفا می‌کنند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا