هاست پرسرعت
تکنولوژی

سونی از افزایش عرضه پلی استیشن 5 در بازار خبر داد

سونی از افزایش عرضه پلی استیشن 5 در بازار خبر داد

سونی در یک خبر خوب برای همه طرفداران پلی استیشن، اعلام کرد که اکنون می‌توانند راحت‌تر این کنسول بازی نسل جدید را خریداری کنند. پس از چالش‌هایی که در زمینه توزیع و عرضه PS5 در دو سال گذشته به وجود آمده بود، این شرکت از طرفداران خود به دلیل درک آن‌ها در طول این دوره و تقاضای بی‌سابقه‌ای که برای پلی استیشن 5 از زمان عرضه آن در نوامبر 2020 وجود داشته، قدردانی کرده است.

ایزابل توماتیس، معاون برند، سخت افزار و لوازم جانبی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، اظهار داشت که از این پس یافتن کنسول PS5 در بازار باید برای کسانی که به دنبال خرید هستند، راحت‌تر خواهد بود و این کنسول در خرده فروشی‌های سراسر جهان در دسترس قرار گرفته است. برای کسانی که در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ هستند، سونی توصیه می‌کند برای دسترسی به انواع گزینه‌های باندل PS5، فروشگاه پلی استیشن دایرکت خود را بررسی کنند.

پلی استیشن 5

سونی پس از سر و سامان دادن به روند عرضه پلی استیشن 5، اکنون از این فرصت استفاده کرده تا استراتژی بازاریابی خود برای این کنسول را نیز اصلاح کند. به عنوان تبر عظیم کریتوس در بازی God of War که این روزها به نماد این مجموعه بازی‌ها بدل شده، در جایی از شهر لندن در معرض دید قرار داده شده و به شکل جالبی در زمین فرو رفته است.

پلی استیشن 5
تبلیغات جدید پلی استیشن 5: تبر عظیم کریتوس در شهر لندن!

افزایش تبلیغات پلی استیشن 5 درست پس از آن انجام می‌شود که سونی به تازگی عرضه کنترلر جدید «دوال سنس اج» (DualSense Edge) را آغاز کرده و خود را آماده عرضه یکی از مورد انتظارترین لوازم جانبی خود یعنی هدست پلی استیشن VR2 با قیمت 549.99 دلار می‌کند. این هدست واقعیت مجازی ارتقا یافته دارای صفحه نمایش اولد، میدان دید 110 درجه، پشتیبانی از 4K HDR و قابلیت اجرای بازی‌ها تا نرخ 120 هرتز بوده و می‌تواند تجربه بازی روان‌تری را ارائه کند. همچنین، قرار است بیش از 30 بازی واقعیت مجازی، از جمله Gran Turismo 7 ،Resident Evil Village و Horizon Call of the Mountain همزمان با عرضه این هدست در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا