هاست پرسرعت
تکنولوژی

سگا شرکت خالق مجموعه Angry Birds را خریداری کرد

سگا شرکت خالق مجموعه Angry Birds را خریداری کرد

شرکت سگا از برنامه‌های خود برای تصاحب شرکت Rovio Entertainment Oyj، سازنده سری بازی‌های محبوب Angry Birds به قیمت 706 میلیون یورو (775 میلیون دلار) خبر داد. انتظار می‌رود این معامله تا سپتامبر 2023 نهایی شود و به این ترتیب،‌ سگا توسعه بازی‌های موبایل Rovio را بر عهده بگیرد. البته، در کنار بازی‌های Rovio، کمپانی ژاپنی قصد دارد از تخصص این شرکت فنلاندی در ساخت بازی‌های موبایلی برای توسعه عناوین مولتی پلتفرم سگا استفاده کند.

هاروکی ساتومی رئیس و مدیر عامل شرکت Sega Sammy Holdings در مورد این معامله گفته:

در بازار جهانی بازی‌های ویدیویی که به سرعت در حال رشد است، عناوین موبایلی پتانسیل بالایی دارند و هدف بلند مدت سگا تسریع در گسترش فعالیت‌های خود در این زمینه بوده است. من بسیار خوشبختم که خبر انجام چنین معامله‌ای را با Rovio، شرکتی که مالک «انگری بردز» است، اعلام کنم.

Angry Birds

در بیانیه مطبوعاتی سگا همچنین به برنامه‌های این شرکت برای کمک به گسترش فعالیت Rovio به خارج از پلتفرم موبایل اشاره شده است که می‌تواند نشان دهنده ساخت عناوین جدید Angry Birds برای کنسول‌ها و همچنین تولید فیلم‌های بلند و سریال‌های تلویزیونی بر اساس شخصیت‌های این سری باشد. بازی‌های موبایل Rovio بیش از 5 میلیارد بار دانلود شده‌اند و مالکیت پلتفرم Beacon این شرکت برای توسعه بازی نیز یکی دیگر از بخش‌های کلیدی در قرارداد خرید سگا است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا