هاست پرسرعت
تکنولوژی

شیائومی آکواریوم هوشمند «میجیا» را با قابلیت کنترل از راه دور عرضه کرد

شیائومی آکواریوم هوشمند «میجیا» را با قابلیت کنترل از راه دور عرضه کرد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

اگر فکر می‌کنید لقب هوشمند تنها به گوشی‌ها، تبلت‌ها یا تلویزیون‌ها اختصاص دارد، سخت در اشتباهید! کافیست تا سری به ویترین کمپانی شیائومی بزنید تا ببینید چگونه می‌توان یک نسخه هوشمند از هر ابزار و محصولی را عرضه کرد! این برند چینی دارای بیش از 600 نوع محصول مختلف است و به جرأت می‌توان گفت یک مدل هوشمند از هر وسیله‌ای که روزمره استفاده می‌کنیم را معرفی کرده است. در جدیدترین مورد، این شرکت امروز یک آکواریوم هوشمند با نام «میجیا» (Mijia) را عرضه کرده که قیمت آن تنها 349 یوان (50 دلار) است! با دیجی رو همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این محصول جذاب داشته باشیم.

ویژگی‌های کلیدی آکواریوم هوشمند میجیا

آکواریوم هوشمند میجیا دارای یک سیستم فیلتر 5 مرحله‌ای درجه یک می‌باشد. پمپ آب ضد گرفتگی داخل این آکواریوم هم قابلیت خود تمیز شوندگی داشته و می‌تواند انواع آلودگی‌های فیزیکی را فیلتر کرده و با رشد دادن باکتری‌های مفید در داخل آکواریوم، یک اکوسیستم مناسب را برای رشد ماهی‌ها ایجاد کند. وجود چنین پمپ آب پیشرفته‌ای باعث شده تا تعداد دفعات تعویض آب نیز به حداقل کاهش یافته و تنها هر شش ماه یکبار نیاز به این کار باشد.

آکواریوم هوشمند شیائومی میجیا

همچنین، این آکواریوم از شیشه UHA پنج خطی فوق شفاف ساخته شده که می‌تواند 91.3 درصد از نور را از خود عبور دهد. این فناوری که از آن بیشتر در صنعت تولید شیشه خودرو استفاده می‌شود، برای شبیه‌سازی شرایط طبیعی زیر آب بسیار مفید بوده و می‌تواند به رشد هر چه بهتر ماهی‌ها کمک کند.

اما یکی از مفیدترین . کاربردی‌ترین ویژگی‌های آکواریوم هوشمند میجیا امکان تغذیه ماهی‌ها از راه دور است. البته برای این کار به اپلیکیشن موبایل میجیا نیاز خواهید داشت. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید از هر جا که دسترسی به اینترنت داشته باشید، جریان آب و جلوه‌های نور داخل آکواریوم را کنترل کنید. این ویژگی به خصوص برای کسانی که کمتر در خانه هستند و فرصت زیادی برای مراقبت از ماهی‌های خود ندارند، بسیار مفید خواهد بود. به این ترتیب، حتی می‌توانید در سفرهای طولانی سه ماهه یا بیشتر هم بدون نگرانی از ماهی‌های خود، به گشت‌وگذار و انجام دادن کارهای خود بپردازید.

آکواریوم هوشمند شیائومی میجیا

آکواریوم هوشمند میجیا دارای 24 ال‌ای‌دی نور سفید و 16 ال‌ای‌دی RGB تمام رنگی است و به عبارت ساده، می‌تواند نوری مشابه نور خورشید را تولید کند. علاوه بر این، نورپردازی آکواریوم به صورت کاملاً هوشمند و به صورتی تغییر می‌کند که نحوه تابش نور خورشید در طول روز را شبیه‌سازی کند. عرضه محصولی با این همه ویژگی جذاب و کاربردی تنها با قیمت 50 دلار کاری است که تنها شرکتی مانند شیائومی می‌تواند آن را انجام دهد و همین باعث شده تا این برند به این حد در دنیا شناخته و محبوب شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا