هاست پرسرعت
تکنولوژی

شیائومی بند 8 پرو معرفی شد؛ نسل جدید دستبندهای هوشمند شیائومی

شیائومی بند 8 پرو معرفی شد؛ نسل جدید دستبندهای هوشمند
شیائومی

شیائومی شب گذشته رویدادی بزرگ و اختصاصی خود را برگزار و از جدیدترین محصولات خود در دنیای فناوری رونمایی کرد. این شرکت چینی گوشی تاشو میکس فولد 3 را که بدنه‌ای بسیار باریک و یک لولای پیشرفته دارد، در کنار تبلت غول پیکر و 14 اینچی شیائومی پد 6 مکس معرفی کرد و البته دستبند هوشمند اسمارت بند 8 پرو (Xiaomi Smart Band 8 Pro) هم یکی دیگر محصولات قابل توجهی بود که در رویداد شب گذشته رونمایی شد. ما پیش از این در دیجی رو به معرفی ویژگی‌های میکس فولد 3 و شیائومی پد 6 مکس پرداخته‌ایم و در این مطلب قصد داریم، مشخصات و قابلیت‌های اسمارت بند 8 پرو را با هم مرور کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

شیائومی اسمارت بند 8 پرو با نمایشگری بزرگتر از مدل قبلی خود عرضه می‌شود و اندازه آن از از 1.64 اینچ به 1.74 اینچ افزایش پیدا کرده است. پنل نمایشگر این دستبند با وضوح 336 در 480 پیکسل، کمی واضح‌تر از مدل قبلی بوده (تراکم 336 پیکسل در اینچ به جای 326پیکسل در اینچ) و همچنین روشن‌تر است (600 نیت به جای 500 نیت). این صفحه نمایش با فرکانس 60 هرتز کار می‌کند و توسط شیشه مقاوم گوریلا گلس محافظت می‌شود.

شیائومی بند 8 پرو

اسمارت بند 8 پرو با وزن 22.5 گرمی خود چند گرم سنگین‌تر از قبل شده، اما با این حال باریک‌تر از نسل قبلی خود است و ضخامت آنز از 11 میلی متر به 9.9 میلی متر کاهش یافته است. این دستبند هوشمند کماکان مانند مدل نسل قبل خود با درجه 5ATM در برابر آب مقاوم است و بدنه آن در دو رنگ مشکی و نقره‌ای موجود است. همچنین، انتظار می‌رود باتری آن هم نسبتاً دوام بیشتری داشته باشد و شیائومی می‌گوید با یکبار شارژ می‌توان تا 14 روز از دستبند استفاده کرد (اسمارت بند 7 پرو با یکبار شارژ می‌تواند 12 روز کار کند).

شیائومی اسمارت بند 8 پرو با 100 صفحه ساعت و 10 بند مختلف عرضه شده که قابلیت‌های شخصی‌سازی آن را دوچندان می‌کند. مجموعه بندهای این دستبند هوشمند شامل 4 نوع بند سیلیکونی، 2 مدل بافته شده، 3 بند چرمی و 1 بند فلزی بوده و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند.

شیائومی بند 8 پرو

مانند قبل، دستبند شیائومی دارای یک گیرنده GPS داخلی است، بنابراین می‌توانید در فضای باز ورزش کنید و گوشی خود را در خانه بگذارید. سنسورهای جدید ضربان قلب و اکسیژن خون (SpO2) دقیق‌تر از گذشته عمل می‌کنند و. همچنین مانند قبل، اتصال برد کوتاه یا NFC نیز وجود دارد. هر چند که ممکن است NFC در نسخه‌های بین المللی در دسترس نباشد.

قیمت شیائومی اسمارت بند 8 پرو با بند سیلیکونی 400 یوان معادل 55 دلار است و اگر به جای آن بخواهید مدل بند چرمی را خریداری کنید، باید 450 یوان یا چیزی در حدود 62 دلار پرداخت کنید. همچنین،‌ می‌توان یک بند سیلیکونی اضافی را با قیمت 40 یوان (5.5 دلار) تهیه کرد و بند‌های بافته شده و چرمی هم هر کدام 100 یوان (حدود 14 دلار) قیمت دارند. مدل فانتزی فلزی هم 200 یوان (27 دلار) قیمت‌گذاری شده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا