هاست پرسرعت
تکنولوژی

شیائومی: به گوشی‌های هوشمند خود خمیردندان نزنید!

شیائومی: به گوشی‌های هوشمند خود خمیردندان نزنید!

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

داستان‌ها و شایعات مختلفی در مورد ترفندها یا راهکارهایی وجود دارد که ظاهراً به کاربران گوشی‌های هوشمند پس از آسیب دیدن دستگاه‌های آن‌ها کمک می‌کند. یک نمونه مشهور آن قرار دادن گوشی آب خورده در برنج است. با این حال، شیائومی امروز به صورت رسمی به یکی از این شایعات نسبتاً قدیمی واکنش نشان داده و آن را رد کرده است. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا نگاهی به موضوع بیندازیم.

غول فناوری چینی در اکانت یوتیوبی خود ویدیویی کوتاه را در قالب جدید Shorts به اشتراک گذاشته تا شایعه استفاده از خمیر دندان برای رفع خراش یا ترک خوردگی صفحه نمایش گوشی را رد کند. شایعات قدیمی ادعا می‌کردند که استفاده از خمیردندان اساساً شکاف‌های صفحه را پر می‌کند و قسمت محدب نمایشگر را صیقل می‌دهد تا دوباره صاف و تقریباً سالم به نظر برسد. اما در ویدیوی شیائومی به وضوح می‌توان دید که هیچ تفاوت مشهود یا بهبودی در خراش‌های گوشی هوشمندی که تست روی آن انجام شده، دیده نمی‌شود.

تأثیر خمیردندان روی صفحه گوشی

شیائومی در ادامه ویدیو اضافه کرده که این ترفند قدیمی در واقع بیشتر ضرر دارد تا فایده. این شرکت اظهار داشته که خمیردندان گاهی اوقات به عنوان یک عامل پولیش یا جلا دهنده عمل می‌کند، با این حال، ذرات ریز موجود در خمیردندان نمی‌توانند به طور موثر ترک‌های صفحه را ترمیم کنند.

علاوه بر این، خمیر دندان در واقع یک ماده قلیایی است که ممکن است مقاومت اسیدی پوشش اولئوفوبیک روی صفحه نمایش گوشی را از بین ببرد. این لایه اساساً روی صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند اعمال می‌شود تا اثر روغن‌های ترشح شده توسط بدن انسان را خنثی کرده و مانع نشستن گرد و غبار و لکه‌های اثر انگشت شود. این برند همچنین توصیه کرد که برای مقابله با چنین مشکلاتی بهتر است به بخش خدمات رسمی مشتریان شیائومی مراجعه کنید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا