هاست پرسرعت
تکنولوژی

شیائومی میکس فلیپ با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 در راه است

شیائومی میکس فلیپ با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 در راه
است

شیائومی تقریباً خیلی زود رقابت با گلکسی زد فولد را آغاز و تاکنون چندین مدل گوشی تاشو به سبک کتابی عرضه کرده است. آخرین گوشی تاشوی این شرکت میکس فولد 3 (Mix Fold 3) نام دارد که اخیراً رونمایی شده و بهبودهای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود دارد. با این حال، شیائومی هنوز اقدام به تولید گوشی صدفی یا فلیپ نکرده و با اینکه اغلب رقبای چینی مدل‌های فلیپ خود را عرضه کرده‌اند، به نظر می‌رسد این شرکت هنوز منتظر فرصت مناسب است و بر روی طرح خود کار می‌کند.

با توجه به محبوبیت بیشتری که گوشی‌های تاشوی صدفی دارند، پیش‌بینی کاملاً درست و واضحی است که دیر یا زود شیائومی نیز وارد حوزه رقابت در تولید گوشی‌های فلیپ شود. در تأیید این پیش‌بینی‌ها و گمانه‌زنی‌ها، امروز نام شیائومی میکس فلیپ در پایگاه داده IMEI در چین مشاهده شده و مشخص شده که چنین دستگاهی با شماره مدل 2311BPN23C در راه است.

طبق شایعات قبلی، میکس فلیپ سال آینده و در کنار میکس فولد 4 عرضه خواهد شد. بنابراین، هنوز زمان نسبتاً زیادی باقی مانده،‌ اما حداقل اکنون می‌دانیم که شیائومی در واقع روی یک گوشی تاشو به سبک فلیپ نیز کار می‌کند. از سوی دیگر، منابع دیگر حدس می‌زنند (بر اساس شماره مدل که با 23 شروع می‌شود) که میکس فلیپ تا قبل از پایان سال جاری عرضه خواهد شد. سبک طراحی ادعایی میکس فلیپ نیز به بیرون درز کرده و در زیر می‌توانید نگاهی به آن بیندازید.

شیائومی میکس فلیپ

بر اساس تصاویر، وقتی میکس فلیپ باز می‌شود، قسمت جلو و صفحه نمایش مانند هر گوشی تاشوی دیگری به نظر می‌رسد، اما جزیره دوربین جایی است که باعث متمایز شدن این گوشی می‌شود. جزیره دوربین میکس فلیپ در این طرح کمی شبیه گوشی‌های پیکسل به نظر می‌رسد، اما در عمل و به صورت واقعی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. سه سنسور در این جزیره دوربین وجود دارد و به این معنی است که یک دوربین تله فوتو نیز وجود خواهد داشت که شایعه شده از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می‌کند.

این گوشی ه نسل مان‌طور که می‌شد انتظار داشت، از جدیدترین نسل از تراشه‌های پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد که قرار است ماه آینده رسماً رونمایی شود. از آنجایی که میکس فولد 3 یک گوشی تاشو بسیار نازک و سبک است، شاید میکس فلیپ هم این ویژگی‌ها را داشته باشد تا در هماهنگی کامل با سری فولد شیائومی باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا