هاست پرسرعت
تکنولوژی

شیائومی واچ اس 3 با اتصال 4G و باتری ارتقاء یافته در راه است

شیائومی واچ اس 3 با اتصال 4G و باتری ارتقاء یافته در راه
است

شیائومی ساعت هوشمند واچ اس 2 را در دسامبر سال گذشته عرضه کرد. حال، طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی جانشین این دستگاه است که انتظار می‌رود واچ اس 3 (Watch S3) نامیده شود. به نظر می‌رسد شیائومی از سنت عرضه ساعت هوشمند پرچم‌دار خود در آخرین ماه سال پیروی می‌کند، زیرا واچ اس 1 نیز در دسامبر 2021 معرفی شده بود. اکنون اطلاعات منتشر شده توسط منبع چینی و قابل اعتماد Digital Chat Station در پلتفرم میکروبلاگینگ ویبو، مشخصات کلیدی ساعت شیائومی واچ اس 3 را فاش کرده که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

جزئیات کلیدی شیائومی واچ اس 3 فاش شد

طبق گفته‌های Digital Chat Station، ساعت هوشمند شیائومی واچ اس 3 با صفحه نمایش بزرگ از نوع اولد عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که برای به حداکثر رساندن طول عمر باتری به میزان قابل توجهی از نرخ تازه‌سازی تطبیقی یا همان متغیر ​​برخوردار باشد. این منبع اطلاعاتی اضافه می‌کند که ساعت هوشمند آینده شیائومی از یک واحد باتری 520 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که نسبت به باتری 500 میلی آمپر ساعتی واچ اس 2 ارتقاء یافته است.

شیائومی واچ اس 3

شیائومی واچ اس 3 همچنین اولین ساعت هوشمند در ویترین محصولات این شرکت خواهد بود که از اتصال 4G LTE پشتیبانی می‌کند. این قابلیت ویژه، امکان تماس صوتی را فعال می‌کند و قابلیت پشتیبانی از WeChat را نیز اضافه می‌کند. از نظر سلامتی و تناسب اندام، محصول آینده شیائومی به نمایشگر ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون (SpO2) و پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی مجهز خواهد بود. Digital Chat Station گفته است که در روزهای آینده جزئیات بیشتری در رابطه با تراشه پردازشی واچ اس 3 فاش خواهد کرد.

جالب اینکه در بخش نظرات پست مذکور در ویبو نیز فاش شده که ساعت شیائومی واچ اس 3 در ماه نوامبر و در کنار گوشی‌های هوشمند پرچمدار نسل بعدی شیائومی یعنی سری شیائومی 14 عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها معمولاً در ماه دسامبر و پس از معرفی پردازنده پرچمدار اسنپدراگون کوالکام در ماه اکتبر یا نوامبر، رونمایی می‌شوند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا