هاست پرسرعت
تکنولوژی

شیائومی پد 6 مکس با نمایشگر 14 اینچی و باتری 10000 میلی آمپری معرفی شد

شیائومی پد 6 مکس با نمایشگر 14 اینچی و باتری 10000 میلی
آمپری معرفی شد

شیائومی شب گذشته به طور رسمی از جدیدترین تبلت رده بالای خود تحت عنوان شیائومی پد 6 مکس (Xiaomi Pad 6 Max) رونمایی کرد. این تبلت از تراشه پردازشی پرچمدار سال گذشته کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی (با شارژ سریع 67 وات) استفاده کرده و تا 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی دارد. همچنین، شایان ذکر است که این تبلت در حال حاضر فقط در چین موجود است. با دیجی رو همراه باشید.

شیائومی پد 6 مکس

به نظر می‌رسد تصمیم سامسونگ برای عرضه تبلت غول پیکر 14 اینچی با بازخورد خوبی در این صنعت روبرو شده است. انتظار می‌رود اپل هم در ادامه از این روند پیروی کند، و شیائومی هم به این نتیجه رسیده که اکنون زمان بسیار خوبی برای عرضه چنین محصولی است. شیائومی پد 6 مکس پس از اینکه در چندین وب‌سایت صدور گواهی‌نامه ظاهر شد، شب گذشته به صورت رسمی معرفی شد که البته قبلاً تا حدود زیادی با سبک طراحی و مشخصات کلیدی آن آشنا شده بودیم. اما به هر حال، این تبلت اکنون به طور رسمی در کنار گوشی تاشو میکس فولد 3 رونمایی شده است.

شیائومی پد 6 مکس

شیائومی پد 6 مکس در جلوی بدنه خود دارای یک صفحه نمایش اولد 14 اینچی با رزولوشن 2.8K و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بوده و حداکثر روشنایی 600 نیت را ارائه می‌کند. سایر مشخصات این تبلت شامل پشتیبانی از رنگ 10 بیتی، HDR 10 و پشتیبانی از CIE 2015 CMF است. همچنین دارای گواهینامه TUV Rhineland است، به این معنی که در استفاده طولانی مدت چشم را کمتر اذیت می‌کند. شیائومی همچنین تایید کرده که پد 6 مکس از چندوظیفگی از طریق میز کار MIUI پشتیبانی کرده و به کاربران اجازه می‌دهد چهار برنامه را به صورت همزمان اجرا کنند. چهار بلندگو نیز در هر دو لبه راست و چپ برای پخش صدا در نظر گرفته شده است.

شیائومی پد 6 مکس

تبلت شیائومی تب 6 مکس در داخل بدنه خود به تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز شده که آن را به یکی از قدرتمندترین تبلت‌های بازار تبدیل می‌کند. همچنین، می‌توان این تبلت را با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی سفارش داد. با اینکه اطلاعات درز کرده قبلی تایید کردند که نسخه‌ای با 12 گیگابایت رم نیز در دسترس خواهد بود، اما لیست رسمی شیائومی بیان می‌کند که نسخه پایه پد 6 مکس به ترتیب دارای 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. علاوه بر همه این‌ها، شیائومی ویژگی‌های هیجان انگیز بسیاری را در تبلت غول پیکر خود به کار گرفته است.

شیائومی پد 6 مکس

این تبلت قدرتمند انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می‌کند. همچنین، می‌توان از پد 6 مکس به عنوان یک پاوربانک نیز استفاده کرده و سایر لوازم جانبی و حتی گوشی‌های هوشمند دیگر را از طریق سیم و با توان 33 وات شارژ کرد. بنا به ادعای شیائومی، این تبلت می‌تواند با یک بار شارژ به مدت دو روز کار کند (احتمالاً با کاهش روشنایی به پایین‌ترین حد و تنظیم صفحه نمایش روی 60 هرتز). همچنین، به دلیل حالت خواب زمستانی که مصرف باتری تبلت را به حداقل رسانده و می‌تواند آن را تا 43 روز روشن نگه دارد، دیگر لازم نیست نگران خاموش شدن آن پس از چند روز عدم فعالیت باشید.

شیائومی پد 6 مکس

درست است که دوربین در تبلت‌ها هیچگاه مورد تأکید تولید کنندگان نبوده، اما شیائومی پد 6 مکس از یک سنسور قابل احترام 50 مگاپیکسلی در پشت بدنه خود بهره می‌برد. در جلوی بدنه و حاشیه سمت راست نمایشگر هم یک دوربین 20 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق قرار گرفته تا در هنگام افقی گرفتن گوشی بتوان به شکل مناسب اقدام به برقراری تماس‌های ویدیویی کرد. شیائومی همچنین یک صفحه کلید جداگانه را هم برای پد 6 مکس به فروش می‌رساند که با داشتن یک ترک پد بزرگ می‌تواند این تبلت را به یک لپ تاپ 14 اینچی تمام عیار تبدیل کند. قلم دیجیتال هم که باز به صورت جداگانه فروخته می‌شود، دارای زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه بوده و قابلیت تشخیص 8182 سطح فشار را دارد.

شیائومی پد 6 مکس

نسخه پایه شیائومی پد 6 مکس را می‌توان هم اکنون در چین پیش‌سفارش کرد که قیمت آن از 3599 یوان (495 دلار) شروع می‌شود. به طور مشابه، بهترین پیکربندی این تبلت با قیمت 4799 یوان (660 دلار) به فروش می‌رسد. متأسفانه، هنوز هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه جهانی این تبلت نشده است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا