هاست پرسرعت
تکنولوژی

«شیائومی 13 تی پرو» به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد

«شیائومی 13 تی پرو» به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد

شیائومی در حال حاضر مشغول آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند رده بالای جدید خود یعنی شیائومی 13 اولترا (Xiaomi 13 Ultra) است و قصد دارد با این محصول، سطح عکاسی با موبایل را به یک مرحله بالاتر ارتقاء دهد. مدیرعامل این شرکت، آقای لی، اخیراً عرضه جهانی قریب الوقوع شیائومی 13 اولترا را تایید کرده و موجی از اشتیاق و انتظار را در میان طرفداران برانگیخته است. اما علاوه بر شیائومی 13 اولترا، به نظر می‌رسد این برند چینی در تلاش است تا گوشی هوشمند دیگری به نام شیائومی 13 تی پرو (Xiaomi 13T Pro) را نیز عرضه کند.

Xiaomiui که یکی از نشریات معتبر حوزه فناوری است، گزارش داده که دو گوشی هوشمند متمایز و در عین حال مشابه شیائومی در حال توسعه بوده و هر دو دستگاه دارای شماره مدل 23078PND5G و 23078PND5C هستند که حرف “G” در آن نشان دهنده نسخه جهانی و حرف “C” نشان دهنده نسخه چینی است. این نشریه فاش کرده که گوشی‌های هوشمند مذکور قرار است با نام‌های شیائومی 13 تی پرو و ردمی کی 60 اولترا (Redmi K60 Ultra) وارد بازار شوند.

بر اساس این گزارش، گوشی ردمی کی 60 اولترا ابتدا در چین عرضه خواهد شد و سپس تحت عنوان شیائومی 13 تی پرو وارد بازارهای جهانی خواهد شد. شماره مدل‌های 23078PND5G و 23078PND5C همچنین ممکن است تاریخ عرضه احتمالی این گوشی‌ها را هم نشان دهد (عدد 23078 می‌تواند نشان دهنده هشتم ژوئیه 2023 باشد). البته، این تنها یک حدس و گمان است و به طور رسمی تأیید نشده است.

شیائومی 13 تی پرو

علاوه بر این، این گزارش حاکی از آن است که هر دو دستگاه به تراشه پردازشی پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی 9200 مجهز خواهند بود و در واقع اولین بار است که شیائومی از این پردازنده در گوشی‌هایش استفاده می‌کند. پردازنده دیمنسیتی 9200 اغلب به عنوان یک تراشه قدرتمند و کارآمد در نظر گرفته می‌شود و جالب خواهد بود که ببنیم شیائومی چه قیمتی را برای گوشی‌های جدید مجهز به این پردازنده در نظر خواهد گرفت.

با توجه به اینکه شیائومی 13 تی پرو و ردمی کی 60 اولترا بیشتر برای جلب رضایت کاربرانی عرضه خواهد شد که خواهان یک گوشی پرچمدار با قیمت مقرون به صرفه هستند، منطقی است که انتظار داشته باشیم که شیائومی قیمتی رقابتی را برای این گوشی‌ها در نظر بگیرد. اما در هر صورت جالب است که ببینیم شیائومی چگونه می‌تواند تعادلی مناسب بین ویژگی‌ها و مشخصات رده بالای گوشی با قیمت مقرون به صرفه آن ایجاد کند. انتظارات شما از گوشی‌های آینده این شرکت چیست؟ آیا به نظر شما شیائومی 13 تی پرو می‌تواند یک قاتل پرچمدار واقعی در سال 2023 باشد؟ نظرات خود را از طریق بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا