هاست پرسرعت
بازی

شیلین وودلی به فیلم جدید کارگردان Cruella پیوست

شیلین وودلی به فیلم جدید کارگردان Cruella پیوست

شیلین وودلی به ست روگن و سباستین استن پیوست تا به ایفای نقش در فیلم Dumb Money بپردازد.

شیلین وودلی (Shailene Woodley) که به سبب حضور در آثار شناخته شده‌ای همچون The Fault in Our Stars و فرنچایز سینمایی Divergent به شهرت رسیده است، در تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده به فیلم Dumb Money پیوسته است. اثری که توسط خالق فیلم‌هایی همچون Cruella و I, Tonya به نام کریگ گیلسپی (Craig Gillespie) کارگردانی خواهد شد.

این اثر روایت‌‌گر موفقیتی است که یک شبه ایجاد شده و به سبب وقایعی که در وال استریت رقم خورده، حال از بین رفته و منجر به تغییر سرمایه‌گذاری شده است. ما شاهد گروهی از سرمایه‌گذاران و مراجع اینترنتی خواهیم بود که ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به وال استریت زده و رقم‌زننده انقلابی تهدید آمیز خواهند شد.

تبلیغات

در کنار شیلین وودلی شاهد حضور بازیگران شناخته شده‌ای همچون ست روگن (Seth Rogen)، سباستین استن (Sebastian Stan)، پل دینو (Paul Dano) و پیت دیویدسون (Pete Davidson) خواهیم بود.

فیلم Dumb Money که به سبب بهره‌گیری از داستانی هیجان‌انگیز، تیم بازیگری بااستعداد و به کارگیری کارگردانی توانا به عنوان یکی از گزینه‌های فصل جوایز می‌تواند در نظر گرفته شود، هنوز از هیچ تاریخ اکرانی بهره نبرده و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر صبر نماییم.

منبع: کولایدر

DARKSIRENmohsen62

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا