هاست پرسرعت
تکنولوژی

طراحی ظاهری و برخی مشخصات کلیدی سری «رد مجیک 8 پرو» فاش شد

طراحی ظاهری و برخی مشخصات کلیدی سری «رد مجیک 8 پرو» فاش شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

گوشی‌های گیمینگ سری نوبیا رد مجیک 8 پرو (nubia Red Magic 8 Pro) قرار است تا چند روز دیگر و در تاریخ 26 دسامبر (5 دی) به صورت رسمی رونمایی شوند و بالاخره امروز شاهد انتشار تصاویری رسمی از این محصولات هستیم و البته در کنار آن، برخی از مشخصات کلیدی نیز تأیید شده است. بر اساس این تصاویر، رد مجیک 8 پرو با لبه‌های صاف و حاشیه‌های بسیار باریک اطراف نمایشگر، یک بازنگری کلی در سبک طراحی این سری محسوب می‌شود. با دیجی رو همراه باشید.

این گوشی از یک پنل صفحه نمایش جدید ساخت BOE با حاشیه‌های متقارن و بسیار باریک (ضخامت 1.48 میلی متر) استفاده کرده و نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.7 درصدی دارد. همانند سری رد مجیک 7، در اینجا هم دوربین سلفی در زیر پنل نمایشگر تعبیه شده و نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش نیز 120 هرتز خواهد بود.

رد مجیک 8 پرو
مدل معمولی رد مجیک 8 پرو

ظاهراً رد مجیک 8 پرو در دو مدل معمولی و شفاف عرضه خواهد شد. همچنین تأیید شده که این گوشی‌ها یک سنسور 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ را به همراه خواهند داشت و می‌توانیم با خیال راحت فرض را بر این بگذاریم که هر دو از جدیدترین تراشه پردازشی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهند کرد.

رد مجیک 8 پرو
مدل شفاف رد مجیک 8 پرو

همچنین، به نظر می‌رسد رده بالاترین مدل از رد مجیک 8 پرو (شاید با پسوند پلاس) از شارژ سریع 165 وات پشتیبانی کند. برند رد مجیک قرار است در معرفی کنار گوشی‌های سری رد مجیک 8 پرو، از طراحی لوگوی جدید خود نیز رونمایی کند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا