هاست پرسرعت
بازی

طرفداران Modern Warfare 2 نمی‌خواهند سیستم رأی‌گیری MVP به بازی اضافه شود

طرفداران Modern Warfare 2 نمی‌خواهند سیستم رأی‌گیری MVP به بازی اضافه شود

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 انبوهی از محتویات را در بر خواهد داشت و بازیکنان امیدوار هستند که «آزاردهنده‌ترین» ویژگی‌ Vanguard به این عنوان راه نیابد.

پیش‌بینی‌های زیادی درباره‌ی Modern Warfare 2 وجود دارد، عنوانی که قرار است انبوهی از محتویات تازه را به بازیکنان ارائه دهد؛ مانند یک بخش کمپین سرگرم‌کننده، نقشه‌های جدید برای مبارزه و تغییرات قابل‌توجه هوش مصنوعی.

با نزدیک شدن به انتشار عنوان یاد شده، بازیکنان Call of Duty، روی محتویاتی که نمی‌خواهند از عنوان Vanguard وارد بازی شود تأکید می‌کنند.

طرفداران Modern Warfare 2 نمی‌خواهند سیستم رأی‌گیری MVP به بازی اضافه شود
سیستم رأی‌گیری MVP به شما اجازه می‌دهد برای انتخاب باارزش‌ترین بازیکن بازی رأی دهید.

کاربر وبسایت ردیت (Reddit)، چرایی درخواست بازیکنان مبنی بر نبود ویژگی MVP در بازی را توضیح داد. این سیستم Vanguard، به شما اجازه می‌دهد برای انتخاب باارزش‌ترین بازیکن بازی رأی دهید.

کاربر ردیت، Mysterious-Aerie6654 گفت:

هر زمان که این صفحه رو می‌بینم، سریع از بازی خارج می‌شم. واقعاً ویژگی آزار‌دهنده‌ای هست، اصلا باورم نمیشه شخصی هست که فکر می‌کنه بازیکن‌ها از این ویژگی لذت می‌برند.

دارم جدی می‌گم، اگر MW2 این ویژگی رو داشته باشه، بازی رو نمی‌خرم.

خیلی از افراد در کامنت‌‌ها این موضوع را تأیید و اشاره کردند که سیستم رأی‌گیری Vanguard واقعاً‌ خسته‌کننده است و توسعه‌دهندگان Modern Warfare 2 نباید این ویژگی را به بازی آیندۀ خود اضافه کنند.

طبق یک نظرسنجی، ۷۵ درصد از بازیکنان Vanguard خواستار حذف صفحه رأی‌گیری MVP و حتی یکی از کاربران از آن جهت که این صفحه دسترسی به منو درون بازی (In-Game Menu) را از بازیکن می‌گیرد، این سیستم را «آزاردهنده‌ترین چیزی که تا به حال دیده» خواند.

تعدادی از کاربران بیان کردند که سیستم رأی‌گیری MVP می‌تواند به شکلی کم‌تر خسته‌کننده وارد بازی شود، در صورتی که توسعه‌دهندگان برای بهبود آن، حاضر به ایجاد تغییراتی شوند.

یکی از پیشنهادات این بود که به جای رأی‌گیری از بازیکنان، خود بازی باید بر اساس بیشترین Kill، بیشترین Capture، بیشترین امتیاز و بالاترین میزان K/D، بازیکن MVP را نمایش دهد.

تا به این لحظه، استودیوی سازنده‌ی بازی، اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، این ویژگی را برای Modern Warfare 2 تأیید نکرده است، پس باید منتظر ماند تا دید آیا در زمان انتشار این ویژگی در بازی وجود خواهد داشت یا خیر.

Gramy kSoldier (Wolf Edition)Kaktoos spiderHannan2015Invisible bearded userEMPEROR NIMA SHAMSJonah hexmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا