هاست پرسرعت
تکنولوژی

عرضه آپدیت اندروید 13 برای نوکیا ایکس 10 و ایکس 20 شروع شد

عرضه آپدیت اندروید 13 برای نوکیا ایکس 10 و ایکس 20 شروع شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

نوکیا گوشی‌های هوشمند رده پایین ایکس 10 و ایکس 20 را در اواسط سال 2022 عرضه کرد و اکنون هر دو گوشی آخرین به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کنند که شامل وصله امنیتی نوامبر 2022 نیز می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد عرضه این به‌روزرسانی هم مانند اغلب آپدیت‌های سیستم عامل، به صورت تدریجی است و بنابراین کاربران همه کشورها نباید انتظار دریافت فوری آن را داشته باشند. با دیجی رو همراه باشید.

نسخه سیستم عامل جدید نوکیا ایکس 10 برابر V3.270 است، در حالی که ایکس 20 بعد از به‌روزرسانی به نسخه V3.360 ارتقاء می‌یابد. لیست تغییرات ثبت شده در این آپدیت خیلی گسترده و بزرگ نیستند، اما یکی از برجسته‌ترین پیشرفت‌های اندروید 13 را می‌توان در آن دید.

نوکیا ایکس 10 و ایکس 20

پشتیبانی از تم، به خصوص برای آیکون‌ها، مجوزهای اعلان برای هر برنامه جدیدی که نصب می‌کنید، کنترل‌های چندرسانه ای جدید در پانل اعلان‌ها و قابلیتی موسوم به Photo Picker، از موارد جدیدی هستند که اندروید 13 برای گوشی‌های نوکیا به ارمغان می‌آورد. در صورتی که اطلاع ندارید باید اشاره کنیم Photo Picker قابلیتی است که به کاربر اجازه می‌دهد تنها عکس‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و در نتیجه، دسترسی به کل گالری را به هر برنامه‌ای ندهد.

به‌روزرسانی جدید نوکیا ایکس 10 و ایکس 20 حجمی برابر 2.34 گیگابایت دارد و اگر تاکنون اعلان مربوط به این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، بهتر است کمی صبر کنید یا با مراجعه به صفحه تنظیمات گوشی خود، در دسترس بودن آپدیت را به صورت دستی بررسی کنید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا