هاست پرسرعت
تکنولوژی

عرضه مانیتور گیمینگ 4K و 27 اینچی رد مجیک آغاز شد

عرضه مانیتور گیمینگ 4K و 27 اینچی رد مجیک آغاز شد

مانیتور گیمینگ 4K نوبیا رد مجیک که تابستان سال گذشته در چین معرفی شده بود، بالاخره برای عرضه در بازارهای جهانی آماده شد. کمپانی نوبیا امروز در یک مراسم ویژه خبر از عرضه این محصول داده و قیمت جهانی آن را نیز اعلام کرد. در حال حاضر تایید شده آمریکای شمالی و مالزی اولین مناطق پذیرای این مانیتور گیمینگ خواهند بود، اما در ادامه به مرور کشورها و مناطق بیشتری به آن‌ها خواهند پیوست.

مانیتور گیمینگ رد مجیک

مانیتور گیمینگ رد مجیک دارای پنل 27 اینچی miniLED با نسبت تصویر 16 به 9، وضوح 4K و زاویه دید 178 درجه است. این نمایشگر از رنگ‌های 10 بیتی پشتیبانی و گواهینامه HDR 1000 را نیز دریافت کرده است. میزان روشنایی در حالت معمولی بیش از 650 نیت و در بالاترین حالت 1300 نیت می‌باشد. از ویژگی‌های گیمینگ نیز می‌توان به ابزار کمک کننده هدف‌گیری، تایمر و شمارنده نرخ فریم اشاره کرد.

مانیتور گیمینگ رد مجیک

صحبت از نرخ فریم شد و باید اشاره کنیم که مانیتور گیمینگ رد مجیک دارای حداکثر نرخ تازه سازی 160 هرتز است. این نمایشگر می‌تواند 90 درجه در جهت عقربه‌های ساعت یا خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخد و در تمامی جهات دارای فناوری Moving Picture Response Time است که افکت تاری حین حرکت (بلور) را کاهش داده و وضوح را بهبود می‌بخشد.

پیش‌سفارش این مانیتور در آمریکای شمالی از 3 آوریل (14 فروردين) آغاز می‌شود و عرضه آن برای 6 آوریل (17 فروردين) برنامه‌ریزی شده است. قیمت تعیین شده برای آن هم 869 دلار است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا