هاست پرسرعت
تکنولوژی

عرضه گلکسی A24 با پردازنده اسنپدراگون 680 تأیید شد

عرضه گلکسی A24 با پردازنده اسنپدراگون 680 تأیید شد

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال گسترش ویترین گوشی‌های اندرویدی میان‌رده و اقتصادی خود است. این شرکت گوشی‌های گلکسی A34 فایو جی و گلکسی A54 فایو جی را این هفته عرضه کرد و گلکسی F14 فایو جی هم قرار است اواخر این ماه وارد بازار شود. اما این همه ماجرا نیست. سامسونگ همچنین قصد دارد گلکسی A24 را که یک گوشی هوشمند ارزان قیمت اندرویدی است، به زودی رونمایی و عرضه کند. برخلاف سایر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A، گلکسی A24 از تراشه پردازشی کوالکام اسنپدراگون بهره می‌برد.

کمپانی کره‌ای سامسونگ رونمایی قریب الوقوع از گلکسی A24 را تایید کرده و این گوشی در حال حاضر در چندین وب سایت صدور گواهینامه در سراسر جهان دیده شده است. شعبه ترکیه سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای از عرضه موفقیت‌آمیز و استقبال گرم کاربران این کشور از گلکسی A14 فایو جی و گلکسی A23 فایو جی خبر داد. در این بیانیه اشاره شده که مدل بعدی سری A که عرضه خواهد شد گلکسی A24 خواهد بود.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، گوشی گلکسی A24 طی ماه‌های آتی در ترکیه عرضه خواهد شد، اما سامسونگ هنوز اشاره‌ای نکرده که آیا این گوشی هوشمند در بازارهای دیگر هم عرضه خواهد شد یا خیر. همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، گلکسی A24 ضعیف‌تر از سایر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A است که اخیراً عرضه شده‌اند.

مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A24

گلکسی A24

سامسونگ گلکسی A24 دارای صفحه نمایش سوپر امولد 6.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت خواهد بود. بر اساس گزارش‌ها، تراشه پردازشی اسنپدراگون 680 برای این گوشی در نظر گرفته شده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی نیز در اختیار کاربران خواهد بود. از آنجایی که پردازنده اسنپدراگون 680 فاقد مودم فایو جی است، اینترنت همراه گلکسی A24 به شبکه‌های 4G محدود خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که نسخه‌ای از این گوشی با رم 6 گیگابایتی نیز عرضه شود، اما حافظه داخلی آن همان 128 گیگابایت باقی خواهد ماند. البته، خریداران می‌توانند با اتصال کارت میکرو اس دی، فضای ذخیره‌سازی را تا 1 ترابایت افزایش دهند.

سامسونگ گلکسی A24 دارای دوربین سه‌گانه پشتی خواهد بود که متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دیافراگم f/1.8، یک دوربین کمکی با زاویه دید عریض 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. شایعه شده که این گوشی هوشمند یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در جلوی بدنه خود برای عکاسی سلفی، برقراری تماس‌های ویدیویی و البته باز کردن قفل با فناوری تشخیص چهره خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای تأمین انرژی گلکسی A24 استفاده کرده که از شارژ سریع سیمی 25 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد اندروید 13 را با پوسته سفارشی OneUI 5.0 اجرا خواهد کرد. در انتها باید خاطر نشان کنیم که طبق اعلام سامسونگ، گوشی‌های هوشمند سری A دو به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید و چهار سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا