هاست پرسرعت
تکنولوژی

قابلیت‌های جدیدی به بخش «وضعیت» یا «استاتوس» واتساپ اضافه شد

قابلیت‌های جدیدی به بخش «وضعیت» یا «استاتوس» واتساپ اضافه شد

امروز واتساپ اعلام کرد که تعداد زیادی قابلیت جدید را به بخش «وضعیت» یا همان استاتوس (Status) پیام‌رسان خود افزوده است. به‌روزرسانی‌هایی که همه این قابلیت‌های جدید را فعال می‌کنند در حال حاضر برای کاربران در سراسر جهان منتشر شده‌اند و طی هفته‌های آینده برای همه کسانی که از واتساپ استفاده می‌کنند در دسترس خواهد بود.

در مورد تغییرات روی داده در بخش وضعیت واتساپ باید گفت اکنون می‌توانید پیام‌های صوتی را نیز ضبط کرده و به عنوان وضعیت خود به اشتراک بگذارید. این فایل‌های صوتی حداکثر می‌توانند تا 30 ثانیه باشند. مورد بعدی تنظیمات حریم خصوصی در رابطه با وضعیت‌ها است و شما می‌توانید هر بار که وضعیت جدیدی قرار می‌دهید، انتخاب کنید چه کسانی بتوانند آن را ببینند (یا بشنوند). در ضمن، برای راحتی شما آخرین لیست مخاطبان انتخابی شما ذخیره می‌شود و سپس به عنوان پیش فرض برای وضعیت بعدی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وضعیت واتساپ

قابلیت بعدی، امکان واکنش سریع به وضعیت است که به سرعت و با ارسال ایموجی با وضعیت دوستان خود واکنش نشان دهید و به این ترتیب تعامل کاربران در این بخش نیز بیشتر می‌شود. برای این کار کافیست تا انگشت خود را به سمت بالا کشیده و روی یکی از هشت ایموجی ضربه بزنید. و البته همچنان می‌توانید با نوشتن متن، پیام صوتی یا برچسب گذاشتن نیز به وضعیت‌ها پاسخ دهید.

همچنین، یک حلقه نشان دهنده انتشار وضعیت جدید در اطراف آیکون پروفایل اضافه شده تا به محض انتشار وضعیت، تمامی افرادی که در لیست مشاهده کنندگان قرار دارند، مطلع شوند. و مورد آخر اینکه پیش نمایش اکنون در بخش وضعیت‌ها هم فعال شده و درست مانند پیش نمایش لینک در داخل چت‌ها عمل می‌کند. بنابراین وقتی پیوندی را در وضعیت خود پست می‌کنید، پیش نمایش به طور خودکار نشان داده شده و وضعیت شما را بهتر نشان می‌دهد، و همچنین به مخاطبین شما قبل از کلیک بر روی آن، ایده‌ای کلی درباره موضوع می‌دهد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا