هاست پرسرعت
تکنولوژی

قابلیت «پیام دادن به خود» (Message Yourself) به واتساپ اضافه شد

قابلیت «پیام دادن به خود» (Message Yourself) به واتساپ اضافه شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

“پیام دادن به خود” ممکن است در نگاه اول بی‌معنی به نظر برسد اما این ویژگی در برنامه‌های پیام رسان بسیار مفید و کاربردی است! در واقع، می‌توان استفاده‌های مختلف و متنوعی از قابلیت “پیام دادن به خود” داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به ذخیره پیام‌های مهم، یادداشت‌برداری و برنامه‌ریزی کارها اشاره کرد. اپلیکیشن واتساپ به عنوان یکی از پیام رسان‌های محبوب تاکنون از چنین قابلیتی بی‌بهره بود، اما بالاخره در جدیدترین آپدیت خود، این ویژگی با عنوان Message Yourself را از حالت بتا خارج کرده و برای همه کاربران iOS و اندروید در دسترس قرار داده است. با دیجی رو همراه باشید.

همان‌‌طور که از نام Message Yourself نیز پیداست، این ویژگی به شما امکان می‌دهد برای خودتان پیام ارسال کنید. در واقع، یک چت شخصی برایتان باز می‌شود که تنها توسط خودتان قابل مشاهده و در دسترس است و می‌توانید مانند هر چت دیگری در آنجا پست ارسال کنید. شما می‌توانید از این چت، برای نوشتن یادداشت‌های مهم، ذخیره لینک‌های وب، یا بارگذاری اسناد و فایل‌های صوتی استفاده کنید.

واتساپ

این ویژگی بر روی پیام رسان‌های دیگر، به ویژه تلگرام که از زمان عرضه آن را داشته، در دسترس بوده است. واتساپ نیز پس از سال‌ها بالاخره تصمیم گرفت تا تست این ویژگی را به صورت عمومی در ماه اکتبر آغاز کند و اکنون نیز به مرحله عرضه عمومی رسانده است. با اینکه پیش از این امکان پیام دادن به خود در واتساپ وجود نداشت، اما با این حال می‌شد با ایجاد یک گروه و سپس حذف سایر اعضا یک چت خصوصی ایجاد کرد!

در انتها باید اشاره کنیم که اگر در حال حاضر آپدیت جدید واتساپ برایتان در دسترس قرار نگرفته، حتماً در روزهای آتی آن را چک کنید. در ضمن، برای آشنایی با نحوه کارکرد Message Yourself می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا