هاست پرسرعت
تکنولوژی

قیمت خط 912 و نکات مهم مربوط به خرید آن

قیمت خط 912 و نکات مهم مربوط به خرید آن

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

قیمت خط 912 بر اساس معیارهای گوناگونی می تواند متغیر باشد. برخی از این معیارها مانند میزان رند بودن شماره و کد آن، می توانند تا حد زیادی روی قیمت سیم کارت 0912 موثر باشند. از دیگر موارد موثر در قیمت خط 912، مدت زمان فعال بودن آن است. اما اجازه دهید قبل از این که تمامی این معیارها را معرفی و بررسی کنیم، به موارد مهم تری در مورد خرید سیم کارت با این پیش شماره محبوب بپردازیم.

نکات مهم هنگام خرید خط 0912

خرید خط 0912 همراه اول، به دلیل محبوبیت زیادی که دارد، از همان ابتدا مورد توجه بسیاری از افراد قرار داشته و مشترکین زیادی را جذب خود کرده است. به همین دلیل ممکن است برخی از حساسیت های لازم جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912 افزایش یابند. ولی آیا این حساسیت ها لازم است؟

اگر هنگام خرید سیم کارت همراه اول 0912، اطلاعات کافی نداشته باشید، ممکن است متضرر شوید. قطعا همه ما می دانیم که هنگام خرید هر جنس و کالایی، باید از سلامت کالا و انجام صحیح فرآیند نقل و انتقال آن اطمینان حاصل کنیم. شاید در برخی از موارد بهتر باشد خرید خود را زیر نظر افراد متخصص و با مشورت کارشناسان با تجربه انجام دهیم.

1. خرید را از مراکز معتبر انجام دهید

سعی کنید خرید سیم کارت خود را از مراکز معتبر انجام دهید. خرید خط از افراد ناشناس و نامطمئن، ممکن است برای شما عواقبی را در پی داشته باشد.

همچنین باید توجه داشته باشید که عملیات انتقال مالکیت سیم کارت مدنظر، فقط باید در دفاتر پیشخوان دولت یا امور مشترکین مخابرات انجام شود و پیامک های مربوط به انتقال مالکیت آن سیم کارت را که برای یکی از شماره های ثبت شده به نام شما ارسال می شود، حتما مشاهده نمایید.

2. توجه به معیارهای موثر در قیمت خط 912

در ادامه عوامل موثر بر قیمت خط 912 بیان خواهند شد اما موضوع مهم در اینجا این است که بدانید هریک از این معیارها تا چه حد می‌توانند روی قیمت سیم کارت 0912 موثر باشند. برای مثال یکی از مهم ترین عواملی که موجب افزایش قیمت سیم کارت 0912 می شود، کد آن خط است.

به طور مثال، توجه داشته باشد که قیمت خط کد 1، از سایر کد ها بیشتر است؛ حتی اگر چندان رند نباشد. منظور از کد 1 این است که بعد از پیش شماره (0912) عدد 1 در شماره سیم کارت وجود داشته باشد، مانند: 0912123. به دلیل این که فروش خطوط کد 1 از سال 1373 شروع شد و تقریبا دیگر هیچ خط صفری از آن‌‎ها وجود ندارد، بسیار کم یاب و در بسیاری از مواقع گران قیمت هستند.

یکی از نکات مهم هنگام خرید خط 0912، توجه کد آن است و این که هزینه اضافه بابت کدهایی که از محبوبیت و قیمت کمتری برخوردار هستند پرداخت نکنید.

3. توجه به دفعات انتقال سیم کارت

از دیگر نکات مهم در این بحث، تعداد دفعاتی است که یک سیم کارت انتقال مالکیت پیدا کرده است. هنگام خرید سیم کارت هایی که در مدت کوتاه چندین بار انتقال یافته اند بسیار محتاطانه عمل کنید.

همچنین باید شماره هایی با قیمت بالا که در ماه های گذشته تعویض سیم کارت داشته‌ و پس از مدتی تغییر مالکیت پیدا کرده‌اندند‌اند را با دقت بسیار فراوان و با اطمینان از صحت مالکیت فروشنده خریداری نمایید.

چه عواملی در قیمت خط 912 تاثیر گذارند؟

همان طور گفته شد معیارهای گوناگونی جهت محاسبه قیمت خط 912 وجود دارند که در ادامه مهم ترین آن ها را بیان خواهیم کرد.

1. تاثیر کد خط در قیمت سیم کارت 0912

در مورد کد خط قبل از این توضیحاتی جزئی ارائه کردیم اما در این بخش بیشتر به این موضوع و تاثیر آن در قیمت خط 912 خواهیم پرداخت. همان طور که گفته شد، منظور از کد خط، عددی است که پس از پیش شماره خط قرار می گیرد. همچنین بیان شد که قیمت خط کد 1 بیشتر سایر کدها است. اما چرا؟

قیمت خط کد 1 به دلیل این که شماره های مربوط به این دسته، اولین شماره های واگذار شده می باشند و از سایر کد ها قدیمی تر هستند، بالاتر از کدهای دیگر است. همچنین ویژگی قدیمی بودن خط کد 1 سبب کم یاب شدن این سیم کارت ها می شود که در نتیجه افزایش قیمت بیشتری را برای خطوط کد 1 به همراه خواهد داشت.

از دیگر موارد جالب در بحث قیمت خط 0912، این است که اگر یک خط 0912 کد 1 بوده و همچنین شماره آن رند باشد، قیمت خط کد 1 مذکور، ممکن است تا میلیاردها تومان نیز برسد.

2. تاثیر رند بودن شماره در قیمت خط 0912

برای خرید سیم کارت همراه اول 0912، رند بودن شماره یکی از مهم ترین فاکتورها به شمار می آید؛ اما باید درنظر داشته باشید که این معیار می تواند تا حد زیادی قیمت سیم کارت 0912 مدنظر را افزایش دهد.

برای این که بدانید آیا پرداخت این هزینه ها برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر، باید به نوع کاربری سیم کارتی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید. برای مثال اگر خدمات پرسودی را ارائه می دهید، داشتن یک خط تلفن همراه با شماره رند برای شما بسیار مفید خواهد بود؛ زیرا شماره های رند به راحتی در یاد افراد باقی می مانند.

این که شماره مربوط به کسب و کار شما رند باشد و مخاطبان شما بتوانند به راحتی آن را حفظ کنند، سبب خواهد شد که هنگام نیاز مجدد به خدمات یا محصولات شما، در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و سفارشات جدید خودشان را ثبت کنند.

در نتیجه داشتن شماره رند، برای شما موجب افزایش فروش و درآمد خواهد شد، بنابراین در چنین شرایطی، توجیه اقتصادی برای خرید خط 0912 رند وجود خواهد داشت.

3. اعتباری یا دائمی بودن خط تلفن همراه

“تفاوت قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912 با سیم کارت اعتباری چقدر است؟” این سوال شاید در مورد سرشماره هایی که خط اعتباری هم دارند درست باشد، اما بهتر است بدانید که خطوط همراه اول با سرشماره 0912، دارای سیم کارت های اعتباری نیستند و تمامی خطوط با این پیش شماره دائمی می باشند. حال که تمامی نکات مهم برای خرید سیم کارت همراه اول 0912 را می دانید و از مهم ترین عوامل موثر در قیمت آن با خبر شدید، سوالی که احتمالا مطرح خواهد شد در مورد نحوه خرید آن می باشد.

معتبر ترین سایت در زمینه فروش سیم کارت و اطلاع از قیمت خط 912، سایت ایران همراه با آدرس “iran912.com” می باشد. iran912.com با در اختیار داشتن کامل ترین فهرست ها جهت خرید خط 0912، می تواند مرجع بی نظیری به منظور خرید انواع سیم کارت برای شما باشد.

علاوه بر آن، شما می توانید با مراجعه به iran912 و شرکت ایران همراه، از قیمت سیم کارت دائمی همراه اول 0912 با کدهای مختلف مطلع شده و بهترین شماره را با توجه به نوع کاربری مدنظر و بودجه‌ای که در اختیار دارید، انتخاب نمایید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا