هاست پرسرعت
تکنولوژی

لنوو تب M9 معرفی شد؛ یک تبلت جدید کودکانه و ارزان قیمت

لنوو تب M9 معرفی شد؛ یک تبلت جدید کودکانه و ارزان قیمت

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

لنوو امروز از تبلت کودکانه جدیدی رونمایی کرد بین تب M8 و تب M10 جای می‌گیرد. این محصول با عنوان لنوو تب M9 دارای صفحه نمایشی 9 اینچی بوده و قرار است در نمایشگاه CES 2023 به معرض نمایش گذاشته شود. البته، ظاهراً شرکت چینی عجله‌ای برای عرضه آن به بازار ندارد و تصمیم گرفته تا در سه ماهه دوم سال آینده میلادی این کار را انجام دهد! قیمتی هم که برای مدل پایه تب M9 تعیین شده، 140 دلار است. با دیجی رو همراه باشید.

تبلت لنوو تب M9 دارای یک صفحه نمایش 9 اینچی LCD است که پنلی ساده با وضوح 1340 در 800 پیکسل (نسبت تصویر 15 به 9) می‌باشد. این نمایشگر تا 400 نیت روشنایی داشته و 60 درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی بدنه برای فیلمبرداری و باز کردن قفل با تشخیص چهره، در نظر گرفته شده و متأسفانه خبری از اسنکنر اثر انگشت نیست. به علاوه، یک دوربین تک لنزه 8 مگاپیکسلی هم در پشت بدنه تعبیه شده است.

لنوو تب M9

لنوو تب M9 دارای گواهینامه پخش محتوای HD از نتفلیکس است و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی آن وعده حداکثر 13 ساعت پخش مداوم ویدیو را می‌دهد. برای لذت بردن هر چه بیشتر از فیلم‌ها و کارتون‌ها، بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس نیز در دسترس دارندگان این تبلت قرار گرفته‌اند و البته همچنان امکان استفاده از هدفون و اتصال آن به جک 3.5 میلی متری نیز وجود دارد.

این تبلت با تراشه هلیو G80 عرضه شده که شامل یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای (2 هسته قدرتی Cortex-A75 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و 6 هسته کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز) و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 بوده و قادر به اجرای بازی‌های سبک می‌باشد. مدل پایه لنوو تب M9 به 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده، اما گزینه‌های 4/64 گیگابایتی و 4/128 گیگابایتی آن نیز در دسترس خواهند بود. همچنین یک شیار مخصوص برای کارت حافظه میکرو اس دی در نظر گرفته شده که به کمک آن می‌توان حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دیگر نیز به تبلت اضافه کرد.

مدل پایه لنوو تب M9 از اتصالات وای-فای 5 (ac) و بلوتوث 5.1 و GPS پشتیبانی می‌کند، اما یک نسخه 4G هم از این محصول تولید شده که می‌تواند اینترنت همراه را نیز برای کاربران به ارمغان بیاورد. پورت USB-C این تبلت فقط از سرعت 2.0 پشتیبانی می‌کند و شارژری هم که به همراه آن عرضه شده نسبتاً کند و دارای توان 10 وات است. البته، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی چندان بزرگ نیست و بنابراین می‌تواند در زمان نسبتاً خوبی شارژ شود.

لنوو تب M9

لنوو یک قاب محافظ سیلیکونی و همچنین یک قاب کتابی مجهز به پایه نگهدارنده را نیز به همراه مدل پایه تب M9 ارائه خواهد کرد. این تبلت با سیستم عامل اندروید 12 از جعبه خارج خواهد شد و چندین برنامه از پیش نصب شده خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به Google Kids Space، YouTube Kids و Netflix اشاره کرد. این برنامه‌ها به خوبی نشان می‌دهند که بازار هدف تب M9 کودکان هستند و برای آن‌ها مناسب‌تر خواهد بود.

علاوه بر این تبلت کودکانه و ارزان قیمت جدید، لنوو محصولات بسیار بیشتری را برای نمایش در CES خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به تبلت رده بالای تب اکستریم و یک تبلت جوهر الکترونیکی اشاره کرد. نمایشگاه CES 2023 از 5 ژانویه 2023 (15 دی) آغاز خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا