هاست پرسرعت
تکنولوژی

لنوو تولید گوشی‌های گیمینگ سری لیجن را متوقف کرد

لنوو تولید گوشی‌های گیمینگ سری لیجن را متوقف کرد

مدتی است که گوشی جدیدی در سری لنوو لیجن (Lenovo Legion) عرضه نشده و لیجن وای 70 (Legion Y70) که در ماه اوت سال گذشته معرفی شد، آخرین مدل از گوشی‌های گیمینگ لنوو بوده است. تاکنون این وقفه طولانی مشخص نشده بود، اما بر اساس آخرین اطلاعات به نظر می‌رسد که لنوو خط تولید گوشی‌های گیمینگ سری لیجن خود را به طور کلی متوقف کرده است. با دیجی رو همراه باشید.

یکی از سخنگویان شرکت لنوو در بیانیه‌ای که در اختیار خبرگزاری Android Authority قرار داده، خبر توقف تولید سری لیجن را تأیید کرده و گفته دلیل آن «تحول سیستم کسب‌وکار و ادغام مجموعه گیمینگ» شرکت است.

لنوو لیجن

لنوو به عنوان بخشی از تحول گسترده کسب‌وکار و ادغام سبد گیمینگ خود، تولید گوشی‌های گیمینگ مبتنی بر اندروید در سری لیجن را متوقف می‌کند. لنوو به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید دستگاه‌ها و تجهیزات مخصوص بازی، متعهد به پیشبرد دسته محصولات گیمینگ در انواع سبک‌های طراحی مختلف و همچنین تمرکز در جایی است که می‌تواند بیشترین ارزش را برای جامعه گیمری به ارمغان بیاورد.

با خروج لنوو از بازار گوشی‌های گیمینگ، این بخش از صنعت موبایل به انحصار سه شرکت ایسوس، نوبیا و شیائومی در خواهد آمد که به ترتیب گوشی‌های سری راگ فون، رد مجیک و بلک شارک را تولید می‌کنند. گوشی‌های لنوو لیجن دارای طراحی به یاد ماندنی از جمله دوربین‌های سلفی کشویی در کناره بدنه، درگاه شارژ دوگانه و فن‌های خنک کننده اختصاصی بودند و توقف تولید آن‌ها می‌تواند یک خبر بد برای علاقه‌مندان به محصولات گیمینگ باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا