هاست پرسرعت
تکنولوژی

لپ تاپ ایسر اسپایر 3 با پردازنده Core i3-N305 و رم 8 گیگابایتی عرضه شد

لپ تاپ ایسر اسپایر 3 با پردازنده Core i3-N305 و رم 8 گیگابایتی عرضه شد

ایسر امروز لپ تاپ ایسر اسپایر 3 (Acer Aspire 3) را در هند عرضه کرد. این لپ تاپ جدید که مجهز به پردازنده اینتل Core i3-N305 است در دو اندازه صفحه نمایش 14 اینچی و 15.6 اینچی عرضه می‌شود، دارای 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 است و عمر باتری 11 ساعته دارد. ایسر اسپایر 3 سیستم عامل ویندوز 11 را بر روی خود نصب شده دارد و از فناوری Acer BlueLightShield که به منظور کاهش سطح نور آبی طراحی شده، پشتیبانی می‌کند. در ادامه این مقاله از دیجی رو با ما همراه باشید تا نگاهی به قیمت و سایر مشخصات دقیق این لپ تاپ بیندازیم.

مشخصات و ویژگی‌های ایسر اسپایر 3

همان‌طور که در بالا ذکر شد، ایسر اسپایر 3 در دو اندازه صفحه نمایش عرضه شده است. یکی از مدل‌ها دارای صفحه نمایش 14 اینچی است در حالی که مدل دیگر از نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. این لپ تاپ همچنین از فناوری Acer BlueLightShield پشتیبانی کرده و قادر است تا سطح نور آبی ساطع شده از نمایشگر خود را کاهش دهد. در داخل بدنه اسپایر 3 یک پردازنده از خانواده اینتل با نام Core i3-N305 تعبیه شده و بنا به ادعای ایسر، این پردازنده می‌تواند تجربه کنفرانس ویدئویی پیشرفته و کیفیت صدای واضحی را به ارمغان بیاورد و از همین رو برای مقاصد آموزشی و دور کاری بسیار عالی است.

ایسر اسپایر 3

ایسر اسپایر 3 دارای 8 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 بوده و سیستم عامل ویندوز 11 را اجرا می‌کند. طبق ادعای ایسر، به واسطه تعبیه سیستم حرارتی پیشرفته و افزایش 17 درصدی ظرفیت حرارتی به دلیل افزایش 78 درصدی سطح فن، دمای این لپ تاپ نیز در حد پایینی بوده و خنک باقی می‌ماند. این لپ تاپ جدید همچنین مجهز به سیستم صوتی Acer PurifiedVoice و AI Noise Reduction است که به طور موثری صدای محیط اطراف را تجزیه و تحلیل کرده و به طور خودکار بهترین حالت حذف نویز را انتخاب می‌کند.

مدل 15.6 اینچی اسپایر 3 وزن 1.7 کیلوگرمی داشته و ضخامت بدنه آن هم 18.9 میلی متر است، در حالی که مدل 14 اینچی 18.9 میلی متر ضخامت داشته و دارای وزن 1.5 کیلوگرمی است. با اینکه شرکت سازنده به صراحت هیچ جزئیاتی را در مورد ظرفیت باتری این لپ تاپ به اشتراک نگذاشته، اما ادعا می‌کند که باتری آن طول عمر 11 ساعته دارد که کاملاً قابل توجه است. در زمینه اتصالات هم شاهد وجود دو پورت USB 3.2، یک پورت USB Type-C، پورت HDMI 2.1، وای-فای 802.11 b/g/n/ax و پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 هستیم. از دیگر مشخصات ایسر اسپایر 3 می‌توان به 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD، بلندگوهای استریوی مایکروسافت کورتانا با پشتیبانی از Voice و وب کم HD اشاره کرد.

ایسر اسپایر 3

در همین ارتباط بد نیست اشاره کنیم که ایسر ماه گذشته نیز لپ تاپ ایسر اسپایر 3 را با پردازنده‌های سری AMD Ryzen 7000 رونمایی کرده بود. این مدل دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح فول اچ‌دی، 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی NVMe PCIe Gen4 SSD است و از وای-فای 6E، پورت HDMI 2.1، دو درگاه USB 3.2، یک پورت USB Type-C و بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می‌کند.

در انتها باید اشاره کنیم که ایسر اسپایر 3 با قیمتی در حدود 485 دلار روانه بازار شده و تنها در یک رنگ نقره‌ای در دسترس می‌باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا