هاست پرسرعت
تکنولوژی

مارک زاکربرگ قرار دعوا را گذاشت، ایلان ماسک پاسخ نداد!

مارک زاکربرگ قرار دعوا را گذاشت، ایلان ماسک پاسخ
نداد!

این روزها فضای مجازی مملو از شوخی‌هایی است که حول دو تن از تأثیرگذارترین شخصیت‌های دنیای فناوری، یعنی مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت متا، و ایلان ماسک، رئیس اسپیس ایکس و شبکه ایکس (توییتر سابق) شکل گرفته‌اند! ماجرا هم از آنجا آغاز شد که پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک و معرفی شبکه تردز توسط کمپانی متا، رقابت ماسک و زاکربرگ در فضای مجازی بسیار جدی شد تا جایی که رئیس توییتر از زاکربرگ دعوت کرد در رینگ بوکس با یکدیگر تسویه حساب کنند!

کسی درست متوجه نشد که ایلان ماسک چنین دعوتی را به صورت جدی مطرح کرده یا فقط یک شوخی ساده بوده است. به هر حال،‌ سوال مهمی که در ذهن همه وجود دارد این است: آیا این غول‌های تکنولوژی واقعاً در رینگ بوکس به مصاف هم خواهند رفت؟ در حال حاضر، پاسخ همچنان مبهم است.

این شوخی آنلاین ممکن است در آینده نزدیک منجر به یک اتفاق بزرگ شود!

کل کل آنلاین این دو نفر از زمانی شروع شد که زاکربرگ در شبکه تازه تأسیس خود یعنی تردز پستی منتشر کرده و به ادعاهایی که ماسک در مورد وزنه‌برداری داشت طعنه زد. در واقع، نوعی توانایی ایلان ماسک را در این ورزش زیر سؤال برد. یک اقدام شیطنت آمیز که می‌تواند نوعی دعوت به مبارزه هم باشد. در ادامه، مدیر عامل متا با اطمینان گفت که برای دوئل با ماسک “همیشه آماده” است. جالب اینجاست که او تاریخ 26 اوت (4 شهریور) را هم برای این رقابت پیشنهاد کرد، اما گفت که ماسک سیگنال سبز نداده است. زاکربرگ با کنایه گفت: «خیلی امیدوار نباش».

مارک زاکربرگ و ایلان ماسک

ماسک نیز در پاسخ اعلام کرد که این مسابقه، در صورت برگزاری، به صورت زنده از شبکه ایکس پخش و تمام درآمدهای آن نیز به یک موسسه خیریه اهدا خواهد شد. زاکربرگ باز هم با انتشار یک پست طعنه‌آمیز گفت که آن‌ها باید «از یک پلتفرم قابل اعتمادتر استفاده کنند که در واقع بتواند برای امور خیریه سرمایه جمع‌آوری کند». البته، او پا را فراتر هم گذشته و با ابراز عشق واقعی خود به ورزش بوکس، بر آمادگی خود برای رویارویی با مدعیان آموزش دیده تاکید کرد!

کری خواندن‌های جدی و شوخی زاکربرگ و ماسک برای همدیگر برای جامعه فناوری تازگی ندارد. این دو نفر بارها در مورد موضوعات مختلف از هوش مصنوعی و رسانه‌های اجتماعی گرفته تا اکتشافات فضایی اختلاف نظر داشته و به بحث و جدل در فضای مجازی پرداخته‌اند. زاکربرگ در اواخر ماه ژوئیه، وقوع جدی چنین مسابقه‌ای را مورد تردید قرار داد و صفحه رسمی کمپانی متا هم تنها به بازنشر پست اصلی زاکربرگ در تردز اکتفا کرد.

بنابراین، در حالی که هنوز مشخص نیست نبرد این دو غول دنیای فناوری تنها در فضای مجازی خواهد بود یا به رینگ هم کشیده خواهد شد، کاربران اینترنت مشتاقانه پیگیر آن هستند و شاید هم به زودی بتوانند شاهد زد و خورد ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در میدان مسابقه باشند!

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا