هاست پرسرعت
تکنولوژی

مانیتور گیمینگ 27 اینچی LG UltraGear 27GR95QE-B به زودی عرضه می‌شود

مانیتور گیمینگ 27 اینچی LG UltraGear 27GR95QE-B به زودی عرضه می‌شود

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

ال جی یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه ساخت پنل‌های اولد است و اخیراً نیز محصول جدیدی را با صفحه نمایش اولد به خط تولید خود اضافه کرده است. این شرکت کره‌ای به تازگی صفحه‌ای را در وب سایت خود به یک محصول جدید اختصاص داده که در واقع یک مانیتور گیمینگ 27 اینچی اولد با نام LG UltraGear 27GR95QE-B است. در ادامه با دیجی رو همراه باشید.

ویژگی برجسته مانیتور جدید ال جی این است که اولین پنل اولد این برند در این اندازه بوده و وضوح صفحه نمایش QHD یا 1440p را ارائه می‌دهد. البته، با اینکه ال جی این محصول را در وب سایت خود فهرست کرده، اما هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آن اعلام نکرده است.

مانیتور گیمینگ 27 اینچی LG UltraGear 27GR95QE-B

صفحه نمایش این مانیتور رزولوشن 4K را ارائه نمی‌دهد، اما وضوح 1440p برای تولید تصاویری با کیفیت خیره کننده کافی است. همچنین یک پوشش ضد تابش نیز وجود دارد که می‌تواند ظاهر متفاوتی نسبت به صفحه نمایش براق تلویزیون ارائه دهد. مشخصات درج شده در وب سایت ال جی نشان می‌دهد که صفحه نمایش مذکور دارای تراکم 110.8 پیکسل در هر اینچ می‌باشد.

زمان پاسخگویی خاکستری به خاکستری در این مانیتور گیمینگ تنها 0.03 میلی‌ثانیه بوده و از این حیث فوق‌العاده سریع است. در ضمن، از نرخ تازه‌سازی بالای 240 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. UltraGear 27GR95QE-B همچنین از هر دو فناوری Nvidia G-Sync و AMD FreeSync Premium برای اجرای هر چه روان‌تر بازی‌ها و جلوگیری از پارگی تصویر پشتیبانی می‌کند. ال جی همچنین مدعی پوشش 98.5 درصدی طیف رنگی DCI-P3 در این نمایشگر جدید شده است.

مانیتور گیمینگ 27 اینچی LG UltraGear 27GR95QE-B

UltraGear 27GR95QE-B دارای دو پورت HDMI، یک پورت DisplayPort، یک جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت صوتی اپتیکال دیجیتال و دو پورت USB 3.0 است. در حال حاضر، هیچ توضیحی در مورد اینکه کدام نسخه از HDMI و DisplayPort در این مانیتور به کار گرفته شده، وجود ندارد.

اگر چه این مانیتور ال‌ جی طراحی مینیمالیستی دارد، اما با این حال، دارای برخی از عناصر معمول دستگاه‌های گیمینگ بوده و می‌توان آن را از مانیتورهای معمولی تفکیک کرد. این محصول دارای پایه زاویه‌دار است و از LED‌های RGB داخلی در پشت بدنه خود استفاده می‌کند.

مانیتور گیمینگ 27 اینچی LG UltraGear 27GR95QE-B

مانیتور گیمینگ 27 اینچی اولد ال جی UltraGear 27GR95QE-B با قیمت 999.99 دلار وارد بازار خواهد شد که ممکن است بالا به نظر برسد، اما در مقایسه با مانیتورهای اولد 4K این شرکت که برای تولیدکنندگان محتوا ساخته شده‌اند، قیمت خوبی دارد. انتظار داریم در هفته‌های آینده شاهد یک رونمایی رسمی و مفصل از این مانیتور جدید باشیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا