هاست پرسرعت
تکنولوژی

مانیتور 43 اینچی ادیسه نئو G7 معرفی شد؛ هم مانیتور هم تلویزیون هوشمند

مانیتور 43 اینچی ادیسه نئو G7 معرفی شد؛ هم مانیتور هم تلویزیون هوشمند

سامسونگ در یکی دو سال اخیر مجموعه‌ای از مانیتورهای گیمینگ عظیم خود را با نام تجاری ادیسه منتشر کرده است. مانند مانیتور 55 اینچ آرک با نسبت ابعاد 16 به 9 یا مانیتور 57 اینچ نئو G9 با نسبت ابعاد 32 به 9. با این حال، این مانیتورها منحنی هستند، در حالی که برخی از کاربران صفحه نمایش تخت را ترجیح می‌دهند. ادیسه نئو G7 جدید با شماره مدل G70NC دقیقاً برای جلب رضایت همین دسته از کاربران تولید شده است. در ادامه با دیجی رو همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این مانیتور بزرگ و تخت بیندازیم.

ادیسه نئو G7 یک صفحه نمایش 43 اینچی با وضوح 4K (3840 در 2160 پیکسل) و نسبت ابعاد استاندارد 16 به 9 است. نمایشگرهای ادیسه به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوان از آن‌ها به عنوان تلویزیون نیز استفاده کرد (در واقع آن‌ها تلویزیون‌های هوشمند تایزن هستند) و یک صفحه نمایش تخت برای این کار بسیار مناسب‌تر است. مدل‌های دیگر این سری دارای انحنای زیادی هستند و برای استفاده در روی میز بهینه‌سازی شده‌اند، از همین رو نمی‌توان مانند یک تلویزیون و از روی کاناپه به تماشای فیلم یا بازی کردن پرداخت.

ادیسه نئو G7

نئو G7 دارای نور پس‌زمینه کوانتوم مینی LED برای کاهش نور دقیق محلی است. میزان روشنایی این مانیتور به حدی بوده (600 نیت) که توانسته گواهینامه VESA Display HDR600 را کسب کرده و در ضمن از +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. به دلیل روشنایی بالا و همچنین پوشش مات سطح نمایشگر، می‌توانید از آن در یک اتاق روشن و پر نور هم بدون مشکل استفاده کنید.

به عنوان یک مانیتور گیمینگ، می‌توانید ادیسه نئو G7 را از طریق DisplayPort یا HDMI 2.1 به رایانه شخصی متصل کنید. این نمایشگر می‌تواند با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و با زمان پاسخ‌دهی 1 میلی ثانیه کار کند و همچنین از فناوری AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید نرخ فریم بازی‌ها (FPS)، نرخ تازه‌سازی متغیر و وضعیت HDR را از نوار بازی زیر نظر داشته باشید.

ادیسه نئو G7

ادیسه نئو G7 دارای پشتیبانی داخلی از سرویس‌های پخش بازی محبوب مانند Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now است. می‌توانید یک کنترلر بی‌سیم را از طریق بلوتوث به این مانیتور وصل کنید و بدون نیاز به هیچ رایانه‌ای وارد بازی‌ها شوید! شما حتی نیازی به اتصال بلندگوی خارجی هم ندارید، زیرا بلندگوهای 20 واتی این مانیتور به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، ادیسه نئو G7 به عنوان یک تلویزیون هوشمند نیز کاربرد دارد و از همین رو می‌توانید سرویس‌های پخش فیلم مانند Prime Video ،Netflix و YouTube را نیز بدون نیاز به رایانه یا کنسول بازی، اجرا کنید. همچنین، می‌توانید دستگاه‌های هوشمند خانه خود را از طریق Samsung Smart Hub کنترل کنید.

ادیسه نئو G7

پایه همراه این مانیتور را می‌توان در زوایای مختلفی قرار داد، با این حالت در صورت تمایل می‌توانید نمایشگر را به دیوار نیز نصب کنید. همچنین، یک جفت پورت USB 3.0 نیز بر روی این مانیتور موجود است. در مورد اتصال به اینترنت، می‌توانید با کابل شبکه به صورت سیمی این کار را انجام دهید یا از اتصال بی‌سیم وای-فای 5 استفاده کنید (استریم بازی تنها با اتصال سیمی کار می‌کند زیرا پایدارتر است و تأخیر کمتری دارد).

سامسونگ ادیسه نئو G7 را در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهد کرد اما زمان دقیق و قیمت آن هنوز توسط این شرکت اعلام نشده و باید منتظر اطلاعیه‌های آتی بمانیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا