هاست پرسرعت
تکنولوژی

مایکروسافت محدودیت هوش مصنوعی بینگ را به 100 چت در روز افزایش داد

مایکروسافت محدودیت هوش مصنوعی بینگ را به 100 چت در روز افزایش داد

مایکروسافت سرانجام پس از تقاضاهای فراوانی که از این شرکت می‌شد و در پاسخ به درخواست کاربران خود، محدودیت چت روزانه بینگ را به 100 چت در روز افزایش داد. جوردی ریباس، معاون شرکت بینگ در مایکروسافت، امروز در توییتر این خبر خوب را اعلام کرد. این شرکت محدودیت چت را به 100 چت در روز افزایش داده است، با این حال، محدودیت 6 چت در هر گفتگو همچنان پابرجاست، اما مایکروسافت ابراز امیدواری کرده که با گذشت زمان، محدودیت چت در هر جلسه گفتگو نیز افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید:

  • مایکروسافت برای مکالمه با بینگ محدودیت گذاشت تا هوش مصنوعی گیج نشود!

در کنار کاهش محدودیت‌های چت، میخائیل پاراخین، مدیر عامل تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، اعلام کرده که در به‌روزرسانی جدید بینگ پرس‌وجوهای SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) دیگر جزو محدودیت‌های چت به حساب نمی‌آیند و همچنین اشکالی که در سایدبار بینگ وجود داشت و باعث محدود شدن چت در مرورگر مایکروسافت اج می‌شد نیز برطرف شده است.

موتور جستجوی بینگ

علاوه بر این، مایکروسافت یک سیستم برچسب گذاری جدید را برای ChatGPT بینگ پیاده‌سازی کرده است. گفته می‌شود که این سیستم بهبودهای قابل توجهی در تعامل چت بینگ ایجاد می‌کند، همچنین تغییراتی را در لحن صدای بینگ ایجاد می‌کند و برخی از محدودیت‌هایی را که مایکروسافت قبلاً برای بینگ اعمال کرده بود، کاهش می‌دهد.

در نهایت، مایکروسافت اعلام کرده که روز گذشته بخش بزرگی از لیست انتظار را فعال کرده و از افراد بیشتری در این لیست دعوت نموده تا بینگ جدید مبتنی بر هوش مصنوعی GPT-4 را تجربه کنند. بنابراین، اگر قبلاً در لیست انتظار بینگ ثبت نام کرده بودید، حتماً صندوق ورودی ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا شما هم جزو آن دسته از افراد خوش شانسی هستید که بالاخره بینگ را تجربه می‌کنند یا خیر!

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا