هاست پرسرعت
بازی

مدیرعامل و بنیانگذار CD Projekt از سمت خود کناره گیری می‌کند

مدیرعامل و بنیانگذار CD Projekt از سمت خود کناره گیری می‌کند

مارسین ایوینسکی (Marcin Iwinski)، مدیرعامل و یک از بنیانگذاران شرکت لهستانی CD Projekt اعلام کرد که از سمت خود در این کمپانی کناره‌گیری خواهد کرد.

ایوینسکی نامزدی خود را برای ریاست هیئت مدیره ارائه می‌کند و تا پایان سال 2022 مسئولیت‌های خود را به عنوان مدیرعامل مشترک واگذار خواهد کرد.

شرکت سی‌دی پراجکت (CD Projekt) اخیراً اطلاعاتی از برنامه‌های آینده‌‎ و بلندمدت خود را ارائه داده است. این کمپانی اخیراً تایید کرده است که چند بازی بزرگ شامل یک سه گانه‌ی جدید و دو عنوان فرعی (اسپین آف) از Witcher، دنباله‌ی بازی Cyberpunk و یک آی‌پی جدید در دست توسعه قرار دارند. این شرکت لهستانی همچنین اعلام کرده است که به زودی تغییراتی را در تیم رهبری خود ایجاد خواهد کرد.

بنیانگذار و مدیر عامل مشترک سی‌دی پراجکت، مارسین ایوینسکی، اعلام کرد که از سمت فعلی خود کناره‌گیری می‌کند. تاکنون جانشین آقای ایوینسکی از سوی سی‌دی پراجکت مشخص نشده است.

بیانیه مارسین ایوینسکی به شرح زیر است:

تبلیغات

برای من، این لحظه‌ی بزرگی است. من تقریباً به مدت 30 سال در CD Projekt فعالیت کردم و دیدم که یک تیم کوچک به یک توسعه‌دهنده شناخته شده بین‌المللی در ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی داستان محور تبدیل شده است که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به آن علاقه دارند. زمانی که میشال کیچینسکی و من شرکت را تأسیس کردیم، فکر نمی‌کنم هیچ یک از ما قادر به تصور این ماجراجویی باورنکردنی در رویاهایمان بوده باشیم.

آقای ایوینسکی همچنین بیان کرد که تا حدودی در نقش غیر اجرایی خود در شرکت باقی خواهد ماند.

من قصد دارم سهامدار اصلی شرکت باقی بمانم و در نقش غیر اجرایی جدید خود فعال و متعهد باقی می‌مانم و تمرکز خود را بر حمایت از کل هیئت مدیره اختصاص خواهم داد. همچنین به هسته اصلی چیزی که ما را خاص می‌کند، یعنی ساخت بهترین بازی‌های داستان‌ محور و تعامل با گیمرها، مرتبط خواهم ماند.

سی‌دی پراجکت علاوه بر پروژه‌های ذکر شده، روی توسعه‌ی بسته الحاقی Phantom Liberty که اولین و تنها بسته گسترش‌دهنده‌ی بازی Cyberpunk 2077 به شمار می‌رود، کار می‌کند. این بسته الحاقی در سال 2023 منتشر خواهد شد. همچنین کمپانی لهستانی مذکور تایید کرده است که اغلب بازی‌های آینده‌ی آن‌ها شامل بخش چندنفره خواهد بود.

Dota2امیر حسینMohsenj74Ellie Miller77Z2656Ezio Auditore da FirenzeکاکاسنگیZahragamer2mahdi12345

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا