هاست پرسرعت
خودرو

مرسدس بنز قدرت بیشتری را با اشتراک ۱۲۰۰دلاری در خودروی برقی ارائه می‌دهد

مرسدس بنز قدرت بیشتری را با اشتراک ۱۲۰۰دلاری در خودروی برقی ارائه می‌دهد

مرسدس بنز قدرت بیشتری را با اشتراک ۱۲۰۰ دلاری در خودروهای برقی خود ارائه می‌دهد که این اشتراک سالانه قدرت و عملکرد بیشتری را در مدل‌های سدان و شاسی‌بلند الکتریکی EQE و EQS فعال می‌کند.

ارائه آپشن‌های وسیله نقلیه به عنوان خدمات اشتراکی، روشی بحث‌برانگیز در صنعت خودرو به شمار می‌رود و مرسدس بنز از جمله خودروسازانی است که آن را تجربه می‌کند.

شاید به خاطر داشته باشید که اوایل امسال، خودروساز آلمانی شروع به ارائه آپشن فرمان عقب به عنوان اشتراک سالانه برای سدان لوکس الکتریکی EQS در چین کرد. به گزارش insideevs، مرسدس بنز به زودی با ارائه ارتقای عملکرد به عنوان خدمات اشتراکی، همه چیز را به سطح بالاتری خواهد برد.

فروشگاه آنلاین این خودروساز در ایالات متحده، سرویس «افزایش شتاب» را به‌ عنوان آپشنی فهرست کرده است که به‌ زودی به مشتریان سدان‌ها و شاسی‌بلندهای مرسدس بنز EQE و EQS به‌ عنوان اشتراک سالانه ۱۲۰۰ دلاری (به اضافه مالیات) ارائه می‌شود. این آپشن که توسط سرویس اتصال مرسدس بنز امکان‌پذیر شده است، گشتاور و حداکثر خروجی خودرو را افزایش می‌دهد و بنابراین عملکرد بیشتری ارائه می‌کند.

پلتفرم خودروی برقی مرسدس بنز / Mercedes-Benz EV platform

مسئولان خودروساز آلمانی می‌گویند که تنظیم منحنی مشخصه موتور، گشتاور و حداکثر خروجی باعث بهبود درخورتوجهی در سرعت‌گیری ۰ تا ۹۶ کیلومتربرساعت خواهد شد که بسته به مدل بین ۰/۸ تا ۱/۰ ثانیه است. شتاب افزایش یافته در همه برنامه‌های رانندگی «Dynamic Select» در دسترس خواهد بود.

تنظیم دقیق موتورهای الکتریکی حداکثر خروجی موتور شاسی‌بلندهای مرسدس بنز EQE/EQE و EQS/EQS را بین ۲۰ تا ۲۴ درصد (بسته به خروجی اصلی کارخانه) افزایش می‌دهد.

به عنوان مثال، در مرسدس بنز EQE ۳۵۰ ۴MATIC، حداکثر توان خروجی از ۲۸۸ اسب بخار (۲۱۵ کیلووات) به ۳۴۸ اسب بخار (۲۶۰ کیلووات) افزایش می‌یابد که منجر به سرعت‌گیری صفر تا ۹۶ کیلومتربرساعت ۵/۱ ثانیه (در مقایسه با ۶ ثانیه) می‌شود. این افزایش برای شاسی‌بلند EQE ۳۵۰ ۴MATIC یکسان است و سرعت‌گیری صفر تا ۹۶ کیلومتربرساعت از ۶/۲ ثانیه در این مورد به ۵/۲ ثانیه کاهش می‌یابد.

افزایش قدرت در مرسدس بنز EQS ۴۵۰ ۴MATIC و شاسی‌بلند EQS ۴۵۰ ۴MATIC درخورتوجه‌تر خواهد بود و از ۳۵۵ اسب بخار (۲۶۵ کیلووات) به ۴۴۲ اسب بخار (۳۳۰ کیلووات) می‌رسد. این افزایش قدرت به سرعت‌گیری صفر تا ۹۶ کیلومتربرساعت ۴/۵ ثانیه برای سدان و ۴/۹ ثانیه برای نسخه‌ی شاسی‌بلند منجر می‌شود که به ترتیب از ۵/۳ ثانیه و ۵/۸ ثانیه کاهش می‌یابد.

هزینه خدمات اشتراکی مرسدس بنز / Mercedes-Benz چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​ارائه آپشن‌ها به عنوان خدمات اشتراکی چیزی است که وسایل نقلیه تعریف‌شده نرم‌افزاری آن را ممکن می‌سازد و به نظر می‌رسد که در آینده شاهد این آپشن‌ها خواهیم بود. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا پرداخت ۱۲۰۰ دلار در سال این مقدار ارزش دارد تا یک ثانیه از زمان سرعت‌گیری صفر تا ۹۶ کیلومتربرساعت خودروی برقی خود را اصلاح کنید؟

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا