هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات احتمالی و زمان عرضه «گلکسی اس 23 اف ای» مشخص شد

مشخصات احتمالی و زمان عرضه «گلکسی اس 23 اف ای» مشخص شد

مدل‌های FE از گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ از محبوبیت زیادی در نزد خریداران برخوردارند و به واسطه قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تری که دارند، برای افرادی با بودجه محدود یک گزینه عالی محسوب می‌شوند. شرکت کره‌ای در ابتدای سال 2022 مدل گلکسی اس 21 اف ای (Galaxy S21 FE) را روانه بازار کرد، اما در ادامه هیچ خبری از S22 FE نشد. چند هفته پیش هم یک منبع افشاگر قابل اعتماد گفت ممکن است S23 FE نیز هیچ‌گاه عرضه نشود. با این حال، وب‌سایت معتبر SamMobile که از منابع نزدیک به سامسونگ است، نظر دیگری دارد و ادعا می‌کند که گلکسی اس 23 اف ای (Galaxy S23 FE) در سه ماهه چهارم سال 2023 عرضه خواهد شد. با دیجی رو همراه باشید.

این نشریه همچنین ادعا کرده که گلکسی اس 23 اف ای در همه کشورها از تراشه پردازشی اگزینوس 2200 سامسونگ استفاده خواهد کرد و از این لحاظ با S21 FE متفاوت خواهد بود. چرا که S21 FE در برخی بازارها با پردازنده اسنپدراگون و در برخی دیگر با اگزینوس عرضه شده بود.

گلکسی اس 21 اف ای
گلکسی اس 21 اف ای

از سایر مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی اس 23 اف ای که توسط SamMobile فاش شده می‌توان به دوربین اصلی ارتقا یافته (ممکن است 50 مگاپیکسلی باشد)، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی (احتمالاً از شارژ 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد) و دو گزینه ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی اشاره کرد. حافظه رم هم می‌تواند 6 یا 8 گیگابایت باشد. به گفته منبع مذکور، گلکسی S23 FE دارای شماره مدل SM-S711x خواهد بود که با شماره مدل پرچمدارهای اخیر سری گلکسی اس مطابقت دارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا