هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات تبلت «آنر پد وی 8 پرو» به بیرون درز کرد

مشخصات تبلت «آنر پد وی 8 پرو» به بیرون درز کرد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

شرکت چینی آنر که در حال حاضر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در صنعت گوشی‌های هوشمند می‌باشد، در حال آماده شدن برای عرضه تبلت جدیدی تحت عنوان «آنر پد وی 8 پرو» (Honor Pad V8 Pro) است. این تبلت از قطعات سخت افزاری قدرتمندی مانند تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی 8100 فایو جی بهره خواهد برد و امروز، پیش از اینکه این محصول به صورت رسمی رونمایی شود، برخی مشخصات کلیدی آن به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. منبع افشاگر معروف با نام Digital Chat Station در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی ویبو اقدام به فاش کردن مشخصات تبلت آنر پد وی 8 پرو کرده که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد. با دیجی رو همراه باشید.

بر اساس اطلاعات فاش شده، تبلت آنر پد وی 8 پرو دارای یک صفحه نمایش بزرگ 12.1 اینچی با وضوح 2560 در 1600 پیکسل بوده و از نرخ تازه‌سازی سریع 144 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. نرخ تازه‌سازی بالای این تبلت مطمئناً می‌توانند یکی از نقاط قوت اصلی آن بوده و در کنار پردازنده قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی 8100 فایو جی، در اجرای بازی‌ها نیز چشمگیر عمل کند. علاوه بر این، گفته شده که این تبلت دارای گزینه‌های رم 8 و 12 گیگابایتی خواهد بود. صفحه نمایش بزرگ آنر پد وی 8 پرو مسلماً به یک باتری بزرگ هم نیاز دارد و از همین رو این تبلت به یک سلول 10050 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

آنر پد وی 8 پرو

با اینکه سرعت شارژ بالا معمولاً در تبلت‌ها رایج نیست اما آنر پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 35 وات را برای آنر پد وی 8 پرو فعال کرده و این تضمین می‌کند که باتری با سرعت بسیار بیشتری نسبت به حالت عادی شارژ شود. با این حال، هنوز هم در مقایسه با گوشی‌های هوشمند زمان زیادی طول خواهد کشید تا باتری به طور کامل شارژ شود، که البته این تنها به سرعت شارژ مربوط نیست و باید ظرفیت بالاتر باتری در مقایسه با گوشی‌های هوشمند را نیز در نظر گرفت. گفته می‌شود که آنر پد وی 8 پرو با سیستم عامل MagicOS 7.0 از جعبه خارج خواهد شد. همچنین، ابعاد بدنه این تبلت برابر 277 در 178.95 در 6.8 میلی متر ذکر شده است.

هنوز سوالات بی‌پاسخ زیادی در مورد دوربین، جنس بدنه و نوع پنل نمایشگر وجود دارد. با این حال، با اطمینان زیادی می‌توان گفت که پنل نمایشگر از نوع اولد خواهد بود. یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هم ممکن است در تنظیمات دوربین دوگانه پشتی این تبلت استفاده شده باشد. در هر صورت، هیچ یک از اطلاعات بالا هنوز به طور رسمی تایید نشده‌اند و برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر کماکان باید صبر کنیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا