هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات «موتورولا اج 40 نئو» پیش از معرفی رسمی فاش شد

مشخصات «موتورولا اج 40 نئو» پیش از معرفی رسمی فاش شد

طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال کار بر روی گوشی هوشمند موتورولا اج 40 نئو (Motorola Edge 40 Neo) است و قصد دارد آن را به زودی روانه بازار کند. اما قبل از اینکه گوشی به صورت رسمی رونمایی شود، شعبه ایتالیای وب سایت آمازون آن را لیست کرده و به همین واسطه برخی مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده است. در حالی که هنوز موتورولا حتی وجود چنین دستگاهی را تایید نکرده، لیست آمازون نشان می‌دهد که این گوشی در روز 15 سپتامبر (24 شهريور) معرفی خواهد شد. با دیجی رو همراه باشید.

گوشی موتورولا اج 40 نئو قرار است جانشین اج 30 نئو شود که در سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود. البته، در برخی بازارها، همین دستگاه با نام موتورولا اج 30 لایت (Motorola Edge 30 Lite) موجود است. اج 30 نئو (یا لایت) یک گوشی جمع و جور است که دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی دارد. اما طبق لیست آمازون، موتورولا اج 40 نئو با صفحه نمایش بزرگ‌تر وارد بازار خواهد شد. در ادامه مشخصات فاش شده این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید.

موتورولا اج 30 نئو
موتورولا اج 30 نئو

مشخصات غیررسمی موتورولا اج 40 نئو

همان‌طور که در لیست آمازون آمده است، موتورولا اج 40 نئو دارای یک صفحه نمایش 6.55 اینچی از نوع P-OLED است که وضوح تصویری فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه از تراشه پردازشی دیمنسیتی 1050 از محصولات مدیاتک نیرو گرفته و به 12 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلویی اج 40 نئو در دست نیست. اما در این لیست آمده است که تنظیمات دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که به نظر می‌رسد از نوع فوق عریض باشد. همچنین، این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع 68 وات پشتیبانی می‌کند.

موتورولا اج 40 نئو به 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. این گوشی به صورت پیش فرض سیستم عامل اندروید 13 را اجرا کرده و ویژگی‌های دیگری مانند بدنه ضد گرد و غبار و ضد آب با استاندارد IP68، اتصال 5G، وای-فای، بلوتوث و USB-C را ارائه می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه موتورولا اج 40 نئو

همان‌طور که گفتیم،‌ شعبه ایتالیای آمازون در لیست خود اشاره کرده که موتورولا اج 40 نئو در روز 15 سپتامبر (24 شهريور) در ایتالیا عرضه خواهد شد. همچنین، گفته شده که این گوشی در رنگ مشکی و با قیمت 399 یورو در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا