هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات «گلکسی اس 23 اولترا» توسط TENAA منتشر شد

مشخصات «گلکسی اس 23 اولترا» توسط TENAA منتشر شد

خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت

دو مدل از گوشی‌های سری گلکسی اس 23 چند هفته پیش در پایگاه داده FCC مشاهده شدند، با این حال، از آنجا که FCC در انتشار مشخصات بسیار محتاطانه عمل می‌کند، چیز زیادی از جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی‌ها فاش نشد. اما قضیه در مورد TENAA کاملاً متفاوت است و این مرجع صدور گواهینامه، امروز مشخصات نسبتاً کامل گلکسی اس 23 اولترا را منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

در ابتدا باید بگوییم که ابعاد گلکسی اس 23 اولترا 163.4 در 78.1 در 8.9 میلی متر و وزن آن 233 گرم است و همان‌طور که انتظار می‌رفت، این مدل ابعادی برابر با اس 22 اولترا دارد. نمایشگر نیز ابعادی مشابه دارد و همچنان از یک پنل صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح 1440 در 3088 پیکسل (نسبت تصویر 19.3 به 9) استفاده شده است. باتری دارای ظرفیت نامی 4855 میلی آمپر ساعت است، بنابراین چیزی که سامسونگ تبلیغ خواهد کرد احتمالاً همان 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

گلکسی اس 23 اولترا

فرکانس پردازنده مرکزی یا CPU در سه سطح 3.36 گیگاهرتز، 2.8 گیگاهرتز و 2.0 گیگاهرتز توصیف شده که این اعداد با آن چیزی که هسته‌های اسنپدراگون 8 نسل 2 ارائه می‌کنند، همخوانی دارد. البته، این موضوع جای تعجبی هم ندارد و از مدت‌ها قبل شایعه شده که سری گلکسی اس 23 در سطح جهانی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 نیرو خواهد گرفت (پردازنده گرافیکی هم اورکلاک شده خواهد بود، اما TENAA مشخصات چیپ گرافیکی را فهرست نمی‌کند).

تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت، 512 گیگابایت یا 1 ترابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. البته، گلکسی اس 22 اولترا دارای نسخه پایه 8/128 گیگابایتی بود که انتظار می‌رود اس 23 اولترا هم این نسخه را داشته باشد. اما از آنجا که TENAA یک مرجع چینی است و نسخه پایه 8/128 گیگابایتی در چین عرضه نخواهد شد، این نسخه را ذکر نکرده است.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی اس 23 اولترا که به خاطر در دسترس نبودن در کشور چین، در TENAA ذکر نشده می‌توان به پشتیبانی از تماس ماهواره‌ای اشاره کرد. پیش از این، اپل در سری آیفون 14 چنین قابلیتی را معرفی کرده بود که در چین قابل دسترس نیست. اپل از تماس ماهواره‌ای تنها برای مواقع اضطراری پشتیبانی می‌کند، اما ظاهراً سامسونگ قصد دارد کاربری عمومی‌تری به آن دهد و حتی گفته می‌شود کاربران قادر خواهند بود از طریق ارتباط ماهواره‌ای برای دوستان خود پیام کوتاه و عکس ارسال کنند.

گلکسی اس 23 اولترا

TENAA به مشخصات دوربین‌های گلکسی اس 23 اولترا هم اشاره نکرده است. دوربین‌هایی که گفته می‌شود شامل یک سنسور جدید 200 مگاپیکسلی (1/1.3 اینچی، 0.6 میکرومتری، وضوح پیش‌فرض 12 مگاپیکسل) و دوربین‌های تله فوتو با زوم 3 برابر و 10 برابر هستند. طبق گزارش‌ها، دوربین اصلی گلکسی اس 23 اولترا قادر به ضبط ویدیوهای 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه خواهد بود (مدل‌های قبلی حداکثر به نرخ سینمایی 24 فریم در ثانیه می‌رسیدند).

رویداد آنپکد سامسونگ در هفته اول فوریه (اواسط بهمن ماه) برگزار خواهد شد و طبق اطلاعاتی که از منابع داخلی به دست آمده، انتظار می‌رود از چند هفته بعد از آن عرضه پرچمدارهای جدید شرکت کره‌ای آغاز شود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا