هاست پرسرعت
تکنولوژی

مشخصات گوگل پیکسل 7a پیش از رونمایی رسمی فاش شد

مشخصات گوگل پیکسل 7a پیش از رونمایی رسمی فاش شد

گوگل قصد دارد در رویداد پیش روی Google I/O 2023 از جدیدترین گوشی مقرون به صرفه خود تحت عنوان پیکسل 7a رونمایی کند، اما قبل از اینکه این گوشی به صورت رسمی معرفی شود، امروز شاهد فاش شدن آن توسط حساب توییتری Gadgetsdata هستیم. Gadgetsdata در گزارش اخیر خود به مشخصات نمایشگر، پردازنده، دوربین، نرم افزار و سرعت شارژ پیکسل 7a اشاره کرده و تصاویر رندر شده از سبک طراحی گوشی نیز تقریباً همه چیز را در مورد آن روشن می‌کند.

آنچه باید از گوگل پیکسل 7a انتظار داشت

با توجه به توییت Gadgetsdata، پیکسل 7a مجهز به پنل نمایشگر اولد با اندازه 6.1 اینچ و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز خواهد بود و رندرهای فاش شده قبلی هم نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند دارای یک حفره دوربین در مرکز و بالای نمایشگر خود خواهد بود.

گوگل پیکسل 7a

در مورد عملکرد، گفته می‌شود که این گوشی از تراشه اختصاصی Tensor G2 ساخته شده توسط گوگل و سامسونگ پشتیبانی می‌کند. این همان پردازنده‌ای است که در سری پیکسل 7 نیز به کار گرفته شده و نظر مثبت منتقدان و کاربران را در پی داشته است. همچنین، برای ارائه هر چه بهتر عملکرد پردازشی، از استانداردهای مدرن حافظه رم LPDDR5 و فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 نیز استفاده شده است.

گوشی هوشمند آینده گوگل دارای تنظیمات دوربین دوگانه در قسمت پشتی خواهد بود. سنسور اصلی این دوربین یک واحد 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 بوده و در کنار آن از یک سنسور کمکی 12 مگاپیکسلی اولتراواید نیز استفاده شده است. سنسور تصویربرداری سونی IMX787 CMOS Exmor RS سنسوری پرچمدار است که می‌تواند عکس‌های بسیار روشن و با جزئیاتی را در نور کم و با دامنه دینامیکی بالا بگیرد. در مورد دوربین سلفی چیز زیادی نمی‌توان گفت، اما انتظار می‌رود از همان دوربین 10.8 مگاپیکسلی مدل‌های گران‌قیمت‌تر پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو استفاده شود.

گوگل پیکسل 7a

گفته می‌شود که پیکسل 7a سیستم عامل اندروید 13 را به صورت پیش فرض اجرا خواهد کرد و همچنین طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی از شارژ بی‌سیم 5 وات پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، هیچ چیز دیگری در مورد این گوشی هوشمند مشخص نیست.

رندرهای فاش شده از پیکسل 7a نشان می‌دهند که تغییرات در بخش طراحی بسیار جزئی بوده و قرار نیست با یک محصول انقلابی مواجه باشیم. پنل پشتی همان نوار افقی برای تعبیه دوربین دوگانه را حفظ کرده و ماژول فلاش LED نیز در همین نوار اما خارج از ماژول دوربین قرار دارد. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست و شیار ورود سیم کارت در سمت چپ تعبیه شده و در لبه پایینی هم شاهد قرارگیری پورت USB Type-C و خروجی صدای بلندگو هستیم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا