هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی سایت برای خرید ps5 و نکات حساس در انتخاب آن

معرفی سایت برای خرید ps5 و نکات حساس در انتخاب آن

زمانی که می‌خواهیم یک بستنی بخریم، مغازه یا برند آن برایمان مهم نیست و خرید خود را به‌سادگی انجام می‌دهیم؛ اما به نظر شما هنگام خرید کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 با ظرفیت 825 گیگابایت باز هم می‌توانیم نسبت به خریدمان بی‌تفاوت باشیم؟ یکی از نکات مهم در خرید کنسول پلی استیشن 5 این است که آن را از یک جای معتبر بخریم. در این مقاله نکاتی را بیان می‌کنیم که به کمک آن می‌توانید بهترین فروشگاه برای خرید پلی استیشن را انتخاب کنید و در پایان نیز چندین فروشگاه معتبر را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی سایت برای خرید ps5 و نکات حساس در انتخاب

نکات مهم در انتخاب سایت خرید کنسول پلی استیشن

برای خرید کنسول پلی استیشن  به‌صورت آنلاین باید حواسمان به چندین نکته مهم باشد که سرمان کلاه نرود؛ در ادامه ما 5 مورد از مهم‌ترین نکات را برای شما نوشته‌ایم:

  1. نماد تجارت الکترونیک
  2. وجود گارانتی و ضمانت
  3. خدمات پس از فروش
  4. تنوع ریجن‌ها
  5. قیمت مناسب و منطقی

داشتن نماد تجارت الکترونیک

نماد تجارت الکترونیک مجوزی است که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور طراحی شده تا بتوان وبسایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر را از غیرمعتبر تشخیص داد. داشتن این نماد اعتبار یک وبسایت را نشان می‌دهد و در صورت بروز مشکل یا مسئله می‌توان از لحاظ قانونی برای حل آن پیگیری کرد.

ارائه گارانتی برای پلی استیشن 5

زمانی که می‌خواهیم پلی استیشن  را خریداری کنیم، باید به مسئله گارانتی آن توجه داشته باشیم. داشتن گارانتی موجب می‌شود تا در صورت خراب بودن پلی استیشن یا رسیدن آسیب به آن در یک مدت بازه زمانی مشخص، بتوانیم آن را بدون هزینه یا با یک هزینه کم (تحت شرایط خاص) تعمیر کنیم؛ بنابراین پلی استیشن  5 را از وب‌سایتی خریداری کنید که گارانتی خرید داشته باشد.

ارائه خدمات اضافه به مشتری

با خرید کنسول Playstation 5 از مراکز و سایت‌های معتبر می‌توانید خدمات اضافه دریافت کنید؛ یکی از این خدمات، نصب بازی‌ روی کنسول است. برای مثال فروشگاه مذکور برای شما تعدادی از بازی‌های دلخواه را نصب می‌کند تا بعد از اینکه Playstation 5 به دستتان رسید، بتوانید بدون صرف وقت برای نصب گیم، بازی کردن را شروع کنید.

امکان انتخاب ریجن کنسول

ریجن کنسول مشخص می‌کند که دستگاه برای کدام قاره ساخته و شخصی سازی شده است؛ مثلا ممکن است ریجن آسیا نسبت به ریجن اروپا محدودیت‌هایی داشته باشد که شما را عذاب دهد. هرکدام از ریجن‌ها ویژگی‌های جزئی مختص به خودشان را دارند و مخاطب بر اساس نیاز و تحقیقات انجام داده می‌تواند بهترین ریجن را انتخاب کند. شما می‌توانید از فروشگاهی خرید کنید که به شما توانایی انتخاب ریجن کنسول را بدهد. اگر این‌طور نیست، حتماً از ریجن کنسول ps5  موردنظرتان مطلع شوید.

ارائه قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا

شما باید خرید خود را از جایی انجام دهید که نسبت به سایر رقبا قیمت معقول‌تری داشته باشد و این کنسول را با قیمت بالاتری به شما نفروشد! فروشگاه‌های معتبر همیشه قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهند و برای مشتریان خود در ایام مختلف تخفیف در نظر می‌گیرند.

معرفی سایت برای خرید ps5 و نکات حساس در انتخاب

برترین فروشگاه‌ها برای خرید کنسول پلی استیشن 5

در ادامه 3 تا از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید کنسول پی ‌اس 5 را به شما معرفی می‌کنیم و هرکدام را مورد بررسی قرار می‌دهیم. تمام این فروشگاه‌ها معتبر هستند و تنها نقاط ضعف آن‌ها عدم توانایی مخاطب در انتخاب ریجن و پرداخت هزینه به‌صورت اقساطی است؛ البته در انتها سایتی را نیز معرفی می‌کنیم که نسبت به این سایت‌ها مزایای فوق‌العاده‌ای دارد و نقاط ضعف آن‌ها را نیز پوشش می‌دهد.

  1. فروشگاه پی ‌اس پرو
  2. فروشگاه تِک سیرو
  3. فروشگاه نخل مارکت

فروشگاه پی اس پرو (pspro.ir)

فروشگاه پی اس پرو از سال 1395 فعالیت خود را به‌عنوان یک فروشگاه اینترنتی شروع کرده است و به‌صورت تخصصی در زمینه فروش کنسول فعالیت می‌کند. یکی از نکات جذاب این فروشگاه ارائه گارانتی اختصاصی برای دسته پلی استیشن 5 است.

فروشگاه تِک سیرو (techsiro.com)

فروشگاه تک سیرو دارای گارانتی بازگشت وجه است و شرایط گارانتی خود را در بازه‌های زمانی 12 و ۲۴ماهه ارائه می‌دهد. این فروشگاه دارای نماد تجارت الکترونیک است و پکیج‌های خرید کنسول به همراه تخفیف را نیز ارائه می‌دهد.

فروشگاه نخل مارکت (nakhlmarket.com)

فروشگاه نخل مارکت به طور تخصصی در زمینه فروش کنسول و لوازم گیمینگ فعالیت می‌کند. شما با خرید کنسول پلی استیشن 5 از این وبسایت، برای یک ماه سرویس اشتراکی «نخل پلاس» دریافت می‌کنید و می‌توانید به تعداد زیادی از بازی‌های پلی استیشن به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید.

پین تز: مرکز معتبر برای خرید پلی استیشن 5

فروشگاه اینترنتی پین ‌تز یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید پلی استیشن است و تمامی مجوزهای لازم از جمله نماد تجارت الکترونیک را دریافت کرده است. با خرید پی اس فایو از این وبسایت، یک گارانتی 7 روزه به شما تعلق می‌گیرد و در صورت بروز مشکل در دستگاه یا خراب بودن آن می‌توانید تا 7 روز پس از خرید، کنسول را بدون هیچ هزینه اضافه مرجوع کنید.

اگر برای خرید کنسول پلی استیشن 5 نمی‌توانید تمامی پول را در ابتدای کار پرداخت کنید لازم نیست نگران باشید؛ پین تز امکان خرید اقساطی را برای شما فراهم کرده‌ است و می‌توانید کنسول خود را به‌صورت قسط‌بندی شده از این وب‌سایت خریداری کنید.

علاوه بر تمام این خدمات، این سایت به شما این امکان را نیز می‌دهد تا ریجن کنسول خود را به‌صورت دلخواه انتخاب کنید. در صورت تمایل، مجموعه پین ‌تز 7 عدد بازی را بر اساس سلیقه شما روی کنسول نصب می‌کند؛ به‌علاوه می‌توانید به جز دسته اصلی کنسول، یک دسته اضافه با رنگ دلخواه انتخاب کنید.

معرفی سایت برای خرید ps5 و نکات حساس در انتخاب

اگر به هر دلیلی پس از خرید پلی استیشن 5 از پین تز از خرید خود منصرف شده باشید، به‌راحتی می‌توانید تمامی پول خود را پس بگیرید و کنسول را مرجوع کنید. اگرچه باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که پس‌دادن کالا به دلیل انصراف از خرید، در صورتی امکان‌پذیر است که کنسول هنوز پلمب باشد و درب آن باز نشده باشد.

در ادامه آدرس فروشگاه پین تز به همراه شماره‌های تماس برای شما قرار گرفته است. در صورت داشتن هرگونه سؤال یا نیاز به کسب اطلاعات لازم، کافی است با مشاورین پین تز تماس برقرار کنید.

آدرس: تهران، بازار سنتی ستارخان، فاز 5، مرکز خرید آپادانا واحد 50/401

شماره‌های تماس:

  • 021-44286925
  • 09127058057

معرفی سایت برای خرید ps5 و نکات حساس در انتخاب

سخن پایانی

در این مقاله نکاتی را بیان کردیم تا به کمک آن بتوانید بهترین فروشگاه اینترنتی را برای خرید کنسول پلی استیشن 5 شناسایی کنید. در خرید این کنسول حتماً به قیمت ارائه شده توسط فروشگاه‌های مختلف توجه کنید و فروشگاهی را انتخاب کنید که با کمترین قیمت، بیشترین خدمات را به شما ارائه دهد. به نظر شما چه نکات مهم دیگری در انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید پلی استیشن وجود دارد؟ نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا