هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی سرویس نگاوید برای میزبانی و استریم امن ویدیو

معرفی سرویس نگاوید برای میزبانی و استریم امن ویدیو

یکی از دغدغه های مهم مجموعه‌های آموزش، هنری و فرهنگی که محتوای ویدیویی تولید می‌کنند، حفاظت و جلوگیری از دانلود غیر مجاز ویدیوهاست.

مسئله یا مسئله های بعدی که برای این مجموعه ها مهم است:

  • استریم (پخش در لحظه بر بستر اینترنت)
  • پایداری شبکه
  • پخش همزمان برای تعداد نا محدود کاربر
  • سازگاری به همه دستگاه ها
  • نمایش در وبسایت خود مجموعه
  • عدم تبلیغات

نکات بالا بخشی از دغدغه های مجموعه ها می‌باشد که با سرویس میزبانی و استریم امن ویدیو نگاوید بر طرف می‌شود.

بررسی سرویس میزبانی و استریم امن ویدیو نگاوید

امنیت و عدم دانلود

نگاوید در بخش امنیت و عدم دانلود با تکنولوژِی منحصر به فرد موجود، ویدیوها را رمزنگاری و از دانلود غیر مجاز جلوگیری می‌کند و برای جلوگیری از تصویر برداری از صفحه، با تکنولوژی داینامیک واترمارک از این عمل جلوگیری میکند.

داینامیک واتر اطلاعات هویتی هر کاربر را بر روی ویدیو قرار می‌دهد. اطلاعات هر مشترک فقط برای خود نشان داده می‌شود و در صورتی که از ویدیو تصویر برداری کند، اطلاعات شخصی مانند، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و ایمیل بر ویدیو ها قرار میگیرد.

این عمل باعث می‌شود که کاربراز رکورد ویدیو و نشر آن در فضای اینترنتی منصرف شود.

استریم ویدیو

ویدیوها در گذشته بر روی هاست دانلود قرار داده میشد و حتما باید کاربر ویدیوها را کامل دانلود می‌کرد و بعد اقدام به تماشای آن می‌کرد. امروزه با ورود تکنولوژی های جدید مانند “استریم ویدیو”، دیگر نیازی به دانلود ویدیوها نیست. کافیست فقط بر روی دکمه پلی کلیک و ویدیو را مشاهده کنید.

سرویس نگاوید علاوه بر پخش در لحظه، این امکان وجود دارد که کیفیت های مختلف مثل FULL HD 1080، HD 720، SD 480 و یا حتی پایین تر یا بالاتر را در اختیار داشته باشید که در صورت اینکه سرعت اینترنت شما کم شود ویدیو شما قطع نشود و بتواند به طور خودکار کیفیت مناسب اینترنت شما انتخاب و پخش را ادامه دهد.

در بخش تامنیل، یا نوار پخش میتونید با قرار دادن نشانگر موس تصاویر بخش ها مختلف ویدیو را ببینید و در نهایت نقطه مورد نظر را انتخاب  و در لحظه ببینید.

پایداری شبکه سرویس نگاوید

معرفی سرویس نگاوید برای میزبانی و استریم امن ویدیو

سرویس نگاوید با ادغام چند تکنولوژی مختلف CDN یا شبکه توزیع محتوا زیر ساخت کلاستر یکپارچه، توانسته محتوا های خود را به جای قرار دادن بر روی فقط یک سرور بر روی چند سرور در نقاط مختلف کشور و جهان قرار دهد و این عمل باعث می‌شود که:

  1. مشترکین به نزدیک ترین سرور متصل شوند
  2. با اتصال به نزدیک ترین سرور بار کمتری روی پهنای باند یک سرور قرار گیرد
  3. در صورت از دسترس خارج شدن یک سرور اتصال قطع نشود و مشتریکن بین سروهای مختلف تقسیم شوند و امنیت دیتا ها برقرار باشد.

در نهایت این موارد باعث میشود شبکه پایدار تری در اختیار مشترکین باشد و دیتا ها همیشه در دسترس باشند.

نگاوید و پخش همزمان برای تعداد نامحدود کاربر

در نگاوید بدون نگرانی بی نهایت کاربر داشته باشید، سرویس میزبانی ویدیو قادر است با زیر ساخت های بهینه شده پذیرای بی نهایت کاربران شما باشد.

سازگار با همه ی دستگاه‌ها

مهم نیست دستگاه پخش و سیستم عامل کاربر شما ios، اندروید، لپتاپ، دستکتاپ، ال این وان، موبایل، تبلت و یا اندروید تی وی است، فقط کافیست دکمه پخش را بزنند و از تماشای ویدیو مورد نظر لذت ببرند. سرویس میزبانی امن ویدیوی نگاوید برای همه‌ی دستگاه ها مناسب سازی شده است.

نمایش در وبسایت مجموعه شما

نگاوید یک سرویس بدون نشان است و ویدیو ها در وبسایت شما بدون نشانی از نگاوید پخش خواهد شد.

کافیست ویدیو را در نگاوید بارگزاری کنید و کد پخش ویدیو را در سایت خودتان قرار دهید به همین سادگی ویدیو در سایت شما و با نام و لوگوی خودتان، بدون نشانی از نگاوید پخش خواهد شد.

عدم تبلیغات مزاحم

سرویس های رایگان میزبانی ویدیو با توجه به اینکه از شما مبلغی را دریافت نمی کنند، برای جبران هزینه های خود تبلیغاتی در ابتدا، انتها و حتی گاهی وسط ویدیو شما قرار میدهد، این تبلیغات نه تنها برای مشتریان شما مزاحمت ایجاد می‌کند، بلکه گاهی اوقات تبلیغ کسب و کار رقیب شما را انجام دهد.

درنگاوید خبری از این مدل تبلیغات وجود ندارد و شما میتوانید بدون نگرانی ویدیو های خود را به کاربرانتان نمایش دهید.

تهیه اشتراک و تعرفه

معرفی سرویس نگاوید برای میزبانی و استریم امن ویدیو

با تهیه اشتراک از نگاوید به شما این امکان داده می‌شود که ویدیو و پادکست های شما 100 درصد غیرقابل دانلود خواهد بود و می‌توانید به راحتی از ویدیو های خود محافظت کنید.

انواع اشتراک های سرویس نگاوید به شرح زیر است:

  • اشتراک نیوان
  • اشتراک نیکان
  • اشتراک نیکاو

در تمامی اشتراک ها از فناوری DRM TEXT، لینک دانلود یک بار مصرف، جلوگیری از دانلود ویدیو، قفل گذاری ویدیو ها، امکان استریم ویدیو و تنظیم خودکار کیفیت ویدیو برای کاربران استفاده شده است.

برای مشاهده تعرفه ها و جزئیات پلن های سرویس نگاوید به آدرس https://negavid.com/pricing مراجعه نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره 02166072599 در تماس باشید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا