هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو زمستان ۱۴۰۱

معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو زمستان ۱۴۰۱

همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی گیمرها، انتخاب لپ‌تاپ مناسب بوده است که از نظر قیمت و عملکرد در سطح متعادلی باشد و بتواند قابلیت‌های لازم برای انواع بازی‌های رایانه‌ای را تأمین کند. در این میان برخی از مارک‌های لپ‌تاپ نسبت به سایر برند‌ها مناسب‌تر هستند که لنوو، یکی از آن­ها است. لپ‌ تاپ گیمینگ لنوو از نظر ویژگی‌هایی مثل عملکرد یا قیمت بسیار مناسب است و جدیدترین ویژگی­ها را داراست.

البته برند‌های مختلفی وجود دارند که برای گیمینگ مناسب هستند؛ اما برخی از نمونه‌های لنوو مورد توجه گیمر‌های بسیاری در سراسر دنیا قرار گرفته است. علاوه  ­براین، لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای برای انجام برخی امور گرافیکی یا فعالیت‌های مهندسی کاربرد دارند. آشنایی با بهترین مدل‌های لپ‌تاپ مخصوص گیمینگ لنوو برای کاربران می‌تواند بسیار کاربردی باشد تا در هنگام خرید قدرت انتخاب بهتری داشته باشند.

بررسی لپ تاپ‌های مخصوص گیمینگ لنوو

افرادی که قصد خرید لپ ‌تاپ گیمینگ لنوو را دارند باید بدانند این مارک چینی، در کشور ما از نظر بازار هدف و پشتیبانی محصولات در سطح مطلوبی قرار دارد. لنوو جزء برند‌های بسیار مطرحی است که در صنعت لپ‌تاپ جایگاه خود را پیدا کرده و به‌عنوان یک کمپانی چندملیتی در زمینه بازاریابی انواع لوازم الکترونیکی، طراحی یا ساخت انواع سیستم‌های کامپیوتری و نرم‌افزاری و… فعالیت می‌کند. نام اصلی این مجموعه Lenovo group limited بوده که امروزه با نام Lenovo معروف شده است.

لپ تاپ گیمینگ لجیون

این محصول از نظر طراحی ظاهری، صفحه‌نمایش، صدا، باتری و سخت‌افزار قابلیت‌های مختلفی دارد که قبل از خرید لپ تاپ باید بررسی شود.

طراحی لپ تاپ گیمینگ لنوو لجیون

لجیون یک نوع لپ تاپ گیمینگ لنوو است که از نظر شاسی ویژگی‌های مشابهی با نمونه‌های قبلی دارد؛ اما کاپوت Phantom در کنار لوگوی لجیون در گوشه بیرونی سمت چپ لپ‌تاپ باعث افزایش زیبایی طراحی آن شده است.

صفحه‌کلید این محصول به‌صورت چهار ناحیه‌ای طراحی شده که از طریق چراغ‌های RGB جلوه خاصی به کیبورد بخشیده است. از ویژگی‌های طراحی دیگر این لپ‌تاپ، حاشیه‌های باریک مانیتور است که در حاشیه بالای آن وب کم قرار دارد. وزن کلی محصول 2.5 کیلوگرم و ابعاد آن 14.3 اینچ در 10.2 و ۱ اینچ است که مقداری ضخیم طراحی شده است. بر روی این محصول انواع مختلف پورت‌ها قرار دارد و به­‌دلیل داشتن فضای زیاد در قسمت پشت لپ‌تاپ سه پورت اضافی نیز طراحی شده است.

ویژگی‌های نمایشگر لجیون

صفحه ‌نمایش این لپ‌تاپ 15.6 اینچ است که سه گزینه پنل دارد و رزولوشن آن‌ها ۱۰۸۰ پیکسل است‌. بهترین پنل این دستگاه نرخ آپدیت ۱۶۵ هرتز را داراست که مدت ‌زمان پاسخگویی آن ۳ میلی‌ثانیه است. این پنل می‌تواند تمام فضای رنگ sRGB را پوشش دهد که بیشترین میزان روشنایی آن نیز ۳۰۰ نیت است.

نرخ آپدیت پنل متوسط ۱۲۰ هرتز است که میزان روشنایی آن به ۲۵۰ نیت رسیده و قابلیت پوشش ۴۵ درصدی NTSC را دارد. نرخ تازه‌سازی ضعیف‌ترین پنل در این لپ‌تاپ، ۶۰ هرتز است و قابلیت نمایش ۳۰۰ نیتی را دارد و می‌تواند همه فضای sRGB را پوشش دهد‌. صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ واضح است و می‌تواند جزئیات را به خوبی نشان دهد.

بررسی کیبورد و باتری لجیون

لپ تاپ گیمینگ لنوو صفحه ‌کلید بسیار مناسبی دارد که هنگام استفاده احساس خستگی به مخاطب نمی‌دهد و دارای نور چهار ناحیه‌ای RBG است‌. عملکرد صفحه لمسی آن بسیار مناسب است که البته بهتر است ماوس گیمینگ تهیه کنید. بلندگو‌های لپ ‌تاپ گیمینگ لجیون صدای خوبی دارند که می‌توانید آن را برای موسیقی، بازی، صحبت در وب کم، فیلم و… تنظیم کنید.

باتری لپ‌تاپ می‌تواند پس از هر بار شارژ شدن تا ۷ یا ۸ ساعت قابل استفاده باشد که در نوع خود منحصربه‌فرد است. البته لپ‌تاپ لجیون چندین آپدیت مختلف نیز دارد که شامل لجیون ۲۰۲۲، ۲۰۲۱، لجیون پرو ۲۰۲۱ و لجیون ys که هر کدام از آن‌ها در ویژگی‌های جزئی با یکدیگر تفاوت دارند یا ارتقا پیدا کرده‌اند.

معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو زمستان ۱۴۰۱

لپ تاب گیمینگ ideapad gaming 3

یکی دیگر از انواع لپ تاپ گیمینگ لنوو 3ideapad gaming است که از جدیدترین نمونه‌های طراحی شده این شرکت چینی است و قابلیت‌های موجود در آن فقط در محصولات سطح بالا و گران‌قیمت این شرکت استفاده می‌شوند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های طراحی، نمایشگر، باتری، صدا و کیبورد این محصول می‌پردازیم تا افرادی که قصد خرید لپ تاپ ideapad gaming 3 بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند.

طراحی لپ تاپ 3 ideapad gaming

این محصول دارای دو مدل ۳ و i3 است که با پردازنده‌های اینتل و AMD عرضه شده دارای ابعاد ۱۵ و ۱۶ اینچی است. امکان انجام فعالیت‌های مختلف برای بسیاری از مخاطبان در این مدل فراهم شده و طراحی آن بسیار ساده است. این مدل دارای دو رنگ سفید و خاکستری است و لوگوی شرکت در پشت صفحه‌نمایش قرار دارد. وزن این لپ‌تاپ 2.315 کیلوگرم است که نمونه خاکستری آن جذاب‌تر و گران‌تر به نظر می‌رسد.

 معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو زمستان ۱۴۰۱

ویژگی‌های نمایشگر  ideapad gaming

این لپ‌تاپ با ۲ وضوح تصویر FHD و WQHD عرضه شده است که میزان پیکسل آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و میزان روشنایی مدل ۱۵ اینچی برای استفاده روزمره کافی است. نرخ به‌روزرسانی تصویر در این نمونه ۱۶۵ هرتز است که میزان پوشش رنگ sRGB آن ۱۰۰ درصد است که البته برای تقویت تجربه گیمینگ در صفحه‌نمایش از قابلیت AMD Free sync استفاده شده است.

بررسی کیبورد و باتری 3 ideapad gaming

صفحه‌کلید و تاچ‌پد این لپ‌تاپ بسیار بزرگ است و دارای طراحی خاصی است که نور پس‌زمینه آبی دارد. در اطراف تاچ‌پد لپ تاپ گیمینگ لنوو فضا‌های اضافی زیادی وجود دارد که با مدل‌های دیگر متفاوت است. یک ویژگی دیگر، پورت‌های متعددی است که در اطراف و پشت دستگاه وجود دارد.

باتری به­‌کار رفته در این مدل لپ‌تاپ لنوو ممکن است 2 سلولی یا 3 سلولی باشد که نمونه 3 سلولی گنجایش بیشتری دارد. علاوه ­بر این، باتری مجهز به سیستم خنک‌کننده با ۴ فن است و کارایی آن تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده و قابلیت شارژ سریع دارد. این لپ‌تاپ می‌تواند در روشنایی ۵۰ درصد تا ۹ ساعت و ۴۰ دقیقه نیز ویدئو باکیفیت اجرا کند.

معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ لنوو زمستان ۱۴۰۱

نتیجه‌گیری

لپ تاپ گیمینگ لنوو یک محصول حرفه‌ای است که می‌تواند یک گزینه مناسب برای کاربران باشد. بسیاری از گیمر‌ها محصولات ایده‌آل خود را در این برند پیدا کرده‌اند که رضایت آن‌ها را در پی داشته است. به‌خصوص برای انجام فعالیت‌های گرافیکی یا پردازشی و مهندسی می‌توان به‌سادگی بر روی این محصولات حساب باز کرد. لپ‌تاپ لجیون لنوو و ۳ ideapad gaming سخت‌افزار‌های متنوعی دارند که برای کاربران مولتی مدیا می‌توانند استفاده شوند. شما می‌توانید قبل از خرید لپ‌تاپ ۳ ideapad gaming این محتوا را مطالعه کنید و ویژگی‌های مختلف هر کدام از این لپ‌تاپ‌ها را از طریق سایت تأمین پخش رایانه – دیجی تأمین بررسی کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا