هاست پرسرعت
تکنولوژی

مقایسه اقامت تمکن مالی فرانسه و یونان

مقایسه اقامت تمکن مالی فرانسه و یونان

فرانسه و یونان دو مقصد محبوب برای افرادی هستند که به دنبال سرمایه‌گذاری برای اخذ اقامت هستند. از تاریخ و تمدن یونان تا زیبایی‌های فرانسه همگی جز عوامل موثر برای مهاجرت به این دو کشور هستند. با توجه به اقتصاد و زیرساخت‌های هر کشور، هزینه‌ها و شرایط سرمایه‌گذاری تفاوت دارد. برای مهاجرت و ایجاد تغییر فقط تصمیم گیری کافی نیست؛ باید تحقیق کرد تا بهترین گزینه را انتخاب کنید و تمام جوانب را برای هر دو کشور مقایسه کنید. اگر شما نیز از طرفداران این کشورها هستید اما برای اقامت میان این دو گزینه سردرگم شدید این مقاله می‌تواند به شما کمک کند.

مقایسه ویژگی‌های اقامت تمکن مالی فرانسه و یونان

در حالی که اقامت تمکن مالی یونان ارزان‌تر از فرانسه است، این کشور استاندارد زندگی پایین‌تر و نرخ بیکاری بالاتری دارد. در مقابل، فرانسه دارای استاندارد بالای زندگی، مراقبت‌های بهداشتی عالی، آموزش و سیستم‌های حمل و نقل عمومی است. در فرانسه، افراد باید منابع مالی و تعهد خود را برای سرمایه‌گذاری در این کشور برای اخذ اقامت نشان دهند. در یونان نیز سرمایه گذاران باید منابع مالی خود را ثابت کنند و سابقه کیفری نداشته باشند. هزینه زندگی در فرانسه بیشتر از یونان است اما باید این نکته را ذکر کرد که اگر در شهر‌های اصلی نباشید با هزینه‌های کمتری می‌توانید در فرانسه زندگی کنید. افرادی که به دنبال اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه هستند، علاوه بر اثبات منابع مالی، بهتر است به زبان فرانسه نیز تسلط داشته باشند.

مقایسه هزینه‌های اقامت تمکن مالی فرانسه و یونان

دولت یونان شرایط را برای سرمایه‌گذاری در این کشور آسان‌تر در نظر گرفته است و شما میتوانید با داشتن حدود 250000 یورو به این کشور مهاجرت کنید. همچنین می‌توانید با حداقل 400000 یورو در یک تجارت سرمایه‌گذاری کنید یا با داشتن 500000 یورو و خرید املاک و مستغلات، اقامت تمکن مالی یونان را بدست آورید. در مقابل، فرانسه برنامه‌های سرمایه‌گذاری دیگری را ارائه می‌دهد که امکان دسترسی به اقامت را فراهم می‌کند. به عنوان مثال هر نفر باید اثبات کند که برای هر روز حضور در این کشور 120 یورو موجودی دارد؛ یعنی برای یک سال اقامت تمکن مالی باید حدود 45000 یورو داشته باشید. البته به ازای همسر و فرزندان نیز باید همین مقدار موجودی داشته باشید. یعنی یک خانواده 3 نفره باید حدود 135000 یورو داشته باشند. یکی دیگر از راه‌های مهاجرت برای سرمایه‌داران اقامت از طریق سرمایه‌گذاری است که می‌توانید با سرمایه‌گذاری 300000 یورو در یک تجارت، اوراق قرضه یا سپرده‌های دولتی این نوع از اقامت را بدست آورید.

مقایسه پروسه اخذ اقامت تمکن مالی یونان و فرانسه

از آنجایی که دولت فرانسه نسبت به دولت یونان سیاست‌های سخت‌گیرانه تری برای مهاجرین دارد، فرآیند مهاجرت برای فرانسه می‌تواند طولانی و پیچیده باشد و به اسناد، گواهینامه‌ها و تأییدیه‌های مختلفی نیاز دارد. در فرانسه، این پروسه ممکن است تا چند ماه طول بکشد، در حالی که در یونان، رسیدگی به درخواست اقامت ممکن است حدود 45 روز طول بکشد. از طرفی اگر صاحب فرزندان بالغ و بالای 18 سال هستید و قصد مهاجرت به یونان را دارید، باید برای آن‌ها پروسه مهاجرتی جداگانه‌ای را دنبال کنید زیرا فقط افراد تحت تکفل زیر 18 سال، می‌توانند تحت سرپرستی شخص دیگری اقامت تمکن مالی یونان را دریافت کنند.

مقایسه کشورهای فرانسه و یونان از نظر موقعیت و آب‌وهوا

برای مهاجرت تنها مواردی که اهمیت دارند، سرمایه و شرایط زندگی نیست، بلکه آب‌وهوا نیز تاثیر دارد. فرانسه دارای آب و هوای معتدل با چهار فصل متمایز است، مانند ایران بسته به اینکه در کدام بخش از این کشور زندگی می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد. در حالی که یونان دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است که با تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های معتدل مشخص می‌شود. به نظر بسیاری از مهاجرین نزدیک بودن به کشور مادری و سهولت در رفت‌و‌آمد اهمیت دارد. همانطور که می‌دانید فرانسه در اروپای غربی و یونان در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. هر دو کشور در فاصله قابل توجهی از ایران قرار دارند، اما یونان از نظر جغرافیایی نزدیکتر است.

مقایسه زبان و فرهنگ فرانسه و یونان

جهت اخذ اقامت تمکن مالی در هر دو کشور شرطی مبنی بر دانش زبان وجود ندارد؛ اما بهتر است که به عنوان یک مهاجر به زبان هر کشور و مکان مسلط شوید. زبان رسمی مردم فرانسه فرانسوی، و زبان مردم یونان یونانی است. اما هر دو کشور به علت بازدید میلیون‌ها توریست در سال، زبان انگلیسی رایج است و می‌تواند کمک کننده باشد. از نظر فرهنگی فرانسه به خاطر هنر، مد و غذاهایش معروف است، در حالی که یونان به خاطر تاریخ باستانی، اساطیر و سواحل خود مشهور است. هر دو کشور جاذبه‌های تاریخی خاص خود را دارند و شما را مجذوب خود خواهند کرد.

مقایسه اقامت تمکن مالی فرانسه و یونان

دیدگاه کلی نسبت به فرانسه و یونان

فرانسه دارای زیرساخت‌های توسعه یافته‌ای است، از جمله سیستم حمل و نقل عمومی قوی، اینترنت پرسرعت، و امکانات پیشرفته و مراقبت‌های بهداشتی. یونان نیز زیرساخت‌های خوبی دارد اما ممکن است به اندازه فرانسه توسعه یافته نباشد و کیفیت زندگی در یونان کمی پایین تر از فرانسه باشد. از طرفی فرانسه یکی از بهترین سیستم‌های مراقبت‌ بهداشتی در جهان را دارد که خدمات و امکانات پزشکی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. در یونان، امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی ممکن است خوب باشند اما به اندازه فرانسه پیشرفته نیستند.

تمام این اطلاعات می‌توانند گیج کننده باشند و شما را سر در گم کنند اما جای نگرانی نیست زیرا با توجه به شرایط و ایده‌آل‌هایی که برای مهاجرت در نظر دارید می‌توانید بهترین مقصد را با کمک کارشناسان النورا انتخاب کنید

النورا چیست؟

النورا یک شرکت جهانی است که در ارائه طیف وسیعی از خدمات به مشتریان بین المللی برای کمک به آن‌ها در اخذ اقامت و شهروندی در کشورهای مختلف از جمله فرانسه و یونان تخصص دارد. النورا چندین برنامه سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد که به افراد اجازه می‌دهد از طریق سرمایه‌گذاری در مشاغل، املاک و مستغلات یا اوراق قرضه دولتی اقامت تمکن مالی خود را دریافت کنند. تیم کارشناسان النورا می‌توانند در طول فرآیند درخواست اقامت، شما را راهنمایی و پشتیبانی کرده و اطمینان حاصل کنند که تمام مدارک و گواهینامه‌های لازم به طور دقیق و به موقع تکمیل می‌شوند.

برای افتتاح حساب‌های بانکی، دریافت مراقبت‌های بهداشتی و یافتن مسکن مناسب نیز النورا پیشنهادات خود را دارد و شما را از ابتدای درخواست تا انتهای مهاجرت تنها نخواهد گذاشت. به طور کلی، تخصص و تجربه النورا در فرآیندهای مهاجرت به فرانسه و یونان می‌تواند پروسه روان‌تر و ساده‌تری را برای اخذ اقامت این کشورها برای افراد فراهم کند. النورا می‌تواند به شناسایی مناسب‌ترین برنامه سرمایه‌گذاری کمک کند، در طول فرآیند درخواست راهنمایی‌های لازم را ارائه دهد، و اطمینان حاصل کند که همه الزامات برآورده شده‌اند.

نتیجه گیری

فرانسه و یونان هر دو فرصت‌های عالی برای افرادی که به دنبال اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری یا منابع مالی هستند، ارائه می‌دهند. در حالی که فرانسه ممکن است گران تر باشد، اما این کشور استاندارد زندگی استثنایی، زیرساخت‌های قوی و امکانات رفاهی مورد نیاز شما را در سطح جهانی فراهم می‌کند. اما یونان با سبک زندگی آرام، مناظر زیبا و غذای عالی، ارزان تر است و سیاستهای سخت‌گیرانه‌ی فرانسه را برای مهاجرت ندارد. در این مقاله نکاتی مانند هزینه‌های اقامت تمکن مالی و شرایط هر دو کشور عنوان کردیم اما در نهایت نظر و سلیقه شخصی شما برای مهاجرت اهمیت دارد. باید با توجه به سرمایه و علاقه خود تصمیم گیری کنید. مهاجرت و تغییرات در زندگی، شاید نگران کننده باشند اما زیبا هستند و شما را به چالش می‌کشند و قوی‌تر می‌کنند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا