هاست پرسرعت
تکنولوژی

میزان خرابی آیفون بیشتر از گوشی‌های هواوی است!

میزان خرابی آیفون بیشتر از گوشی‌های هواوی است!

مدیر عامل هواوی، ریچارد یو، اخیراً در انجمن China EV100 فاش کرد که میزان خرابی محصولات هواوی تنها کسری از اپل است، که نشان دهنده یک پیشرفت قابل توجه برای سیستم مدیریت کیفیت این شرکت است. زمانی که یو برای اولین بار مدیریت کسب و کار هواوی را به دست گرفت، میزان خرابی هواوی بسیار بیشتر از اپل بود، اما وضعیت اکنون برعکس شده است.

سرمایه‌گذاری مداوم هواوی در بخش تحقیق و توسعه که تنها در سال گذشته به اندازه 25.1 درصد از درآمد سالانه این شرکت بود، کمپانی چینی را قادر به تولید گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و تجربه کاربری بهتر کرده است. تمرکز این شرکت بر کیفیت محصولات و بهبود تجربه کاربری، توسط یو چنگدونگ، مدیر عامل گروه کسب و کار مصرفی هواوی نیز مورد تاکید قرار گرفته و به گفته وی، کیفیت محصولات بالاترین اولویت هواوی بوده و بیشتر از هزینه و سود به آن توجه می‌شود.

جدیدترین گوشی‌های پرچمدار هواوی، یعنی سری P60 و گوشی تاشو میت ایکس 3، گواهی بر تعهد این شرکت به ارائه بهترین تجربه کاربری برای مشتریان است. این دستگاه‌ها با سیستم نرم افزاری مجهز به سیستم عامل HarmonyOS عرضه می‌شوند که در مقایسه با اندروید تجربه کاربری بدون اشکال و روان‌تری را ارائه می‌کنند.

هواوی P60 و آیفون

در مقابل، آیفون‌های اخیر اپل با اشکالاتی مواجه شده‌اند که کارکرد روان iOS را مختل کرده و چالش‌هایی را در زمینه اضافه کردن ویژگی‌های جدید به این گوشی‌های هوشمند به وجود آورده است. درست است که اپل در زمینه ارائه نوآوری بسیار خوب عمل می‌کند و جلوتر از رقبای خود است، اما برای اینکه بتواند موقعیت خود را در بازار گوشی‌های هوشمند حفظ کند، باید به چنین اشکالاتی نیز توجه ویژه داشته باشد.

به طور کلی، موفقیت هواوی در کاهش نرخ خرابی و ارائه تجربه کاربری بهتر برای مشتریان، اهمیت بهبود مستمر و سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه را نشان می‌دهد. از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند روند رو به رشد خود را همچنان ادامه داده و روز به روز تکامل بیشتری می‌یابد، جالب خواهد بود که ببینیم چگونه شرکت‌هایی مانند هواوی و اپل برای رویارویی با چالش‌های آینده سازگارتر شده و نوآوری‌های بیشتری ارائه می‌کنند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا