هاست پرسرعت
تکنولوژی

نرم ‌افزار پیش ‌ثبت ‌نام آنلاین مدارس

نرم ‌افزار پیش ‌ثبت ‌نام آنلاین مدارس

در سال‌های اخیر و بعد از شیوع ویروس کرونا کلیه فعالیت‌های مربوط به مدارس اعم از ثبت نام و غیره از طریق سامانه جداگانه‌ای به نام سامانه الکترونیکی ثبت نام مدارس انجام می‌شد و متقاضیان واجد شرایط می‌توانستند از طریق سایت ثبت نام کنند. به همین منظور با توجه به کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در جدول زمانی مربوطه، ثبت نام آنلاین مدارس در دسترس کلیه دانش آموزان قرار گرفت و به متقاضیان امکان ثبت نام از طریق سامانه بدون مراجعه حضوری را داد. شما باید در این سامانه کلی درخواست جداگانه ارسال کرده و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در هر نوع مدرسه اعم از مدارس دولتی را بارگذاری کنید.

در این مورد مدارس پیشرفته‌تر پیش دستی کرده و این قابلیت را به کمک نرم افزار پیش ثبت نام آنلاین فراهم کردند. این نوع مدارس، مدارس هوشمند هستند و امکانات ویژه‌ای در اختیار والدین و دانش آموزان قرار می‌دهند.

دردسرهای ثبت نام مدارس در گذشته

فصل ثبت نام مدارس با تحویل کارنامه سال تحصیلی آغاز می‌شود و برای دانش‌آموزانی که قصد تغییر مدرسه یا حتی ثبت نام در همان مدرسه را دارند آزاردهنده است. ثبت نام به روش‌های قدیمی با تکمیل ظرفیت‌های مدرسه در منطقه و سرگردانی والدین برای انتخاب مدرسه جدید یا نزدیک‌ترین مدرسه به محل زندگی آنها همراه است.

با فرارسیدن تابستان مشکلات خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان آغاز می‌شود و گاهی یافتن مدرسه مناسب برایشان دغدغه بزرگی خواهد شد. اکثر خانواده‌ها که از طبقه متوسط ​​جامعه هستند، اولین انتخاب آنها ثبت نام در مدارس دولتی است و در این فصل به دنبال مدرسه دولتی با کیفیت هستند. شاید به همین دلیل است که هر منطقه تعداد محدودی مدرسه دارد و خانواده‌ها اصرار دارند فرزندان خود را در آنجا ثبت نام کنند.

با وجود همه این موارد، فرایند ثبت نام حضوری فرایندی پیچیده و خسته کننده است و به دلیل تقاضای بالا برای به خصوص مدارس دولتی، احتمالا با تکمیل ظرفیت مدرسه روبرو خواهید شد و موفق نمی‌شوید فرزند خود را ثبت نام کنید. بسیاری از خانواده‌ها طی این فرایند نمی‌توانند دانش آموزان را در مدارسی که ترجیح می‌دهند، حتی مدارس نزدیک به محل زندگی خود، ثبت نام کنند.

صرفه جویی در وقت و انرژی با نرم افزار پیش ثبت نام آنلاین مدارس

برخلاف تصور اکثر مردم، ثبت نام در مدارس یکی از فرآیندهای پیچیده و زمان بر تلقی می‌شود و ثبت نام الکترونیکی می‌تواند در زمان و انرژی قابل توجهی برای کارکنان مدرسه صرفه جویی کند. در بسیاری از مدارس فرآیندی به نام پیش ثبت نام انجام می‌شود. این پیش ثبت نام می‌تواند به صورت کاملا سنتی باشد و حضور بی مورد والدین یکی از الزامات اوست.

نرم افزار پیش ثبت نام آنلاین مدرسه یکی از سرویس‌های همکلاسی است که به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق یک سیستم بسیار ساده و قدرتمند، تمامی فرآیندهای مورد نیاز خود را در قالب فرم‌های پیشرفته طراحی کنید. این سیستم به طور کامل با توجه به نیاز مدارس اجرا می‌شود و از فرم‌ها و گزارش‌های مختلف پشتیبانی می‌کند.

با نرم افزار پیش ثبت نام آنلاین مدارس می‌توانید فرم‌های مورد نیاز خود را به هر شکلی که دوست دارید پیاده سازی کرده و تمامی مراحل لازم مانند ثبت نام اینترنتی یا پیش ثبت نام، فیش شهریه مدارس وغیره را به صورت ساده طراحی کنید. این سیستم به طور کامل در سیستم همکلاسی ادغام شده و قابلیت اتصال به سایر زیر سیستم‌های همکلاسی را دارد.

نرم ‌افزار پیش ‌ثبت ‌نام آنلاین مدارس

نرم افزار پیش ثبت نام آنلاین مدارس یک نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و دسترسی‌های نامحدود و فراوانی به دانش‌آموزان، معلمان و مدیران می‌دهد و دانش آموزان و والدین به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند و فرایند پیش ثبت نام را انجام دهند. همچنین با استفاده از انواع دستگاه‌ها مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ یا رایانه شخصی می‌توانید به فرم‌های ثبت نام مدرسه دسترسی داشته باشید و به راحتی از نرم افزار پیش ثبت نام آنلاین مدرسه استفاده کنید.

ویژگی ‌های نرم افزار پیش ثبت نام آنلاین مدارس

برخی از ویژگی‌های نرم افزار پیش ثبت نام آنلاین مدارس به شرح زیر است:

  • امکان طراحی و نمایش آسان انواع فرم‌های مورد نیاز مدارس
  • امکان اتصال به سیستم همکلاسی و ارسال اعلان از طریق پیامک
  • امکان ارسال و دریافت اطلاعات با استفاده از سایر زیر سیستم‌های نرم افزاری همکلاسی
  • اجرای راحت کلیه قوانین و دستورالعمل‌های مدرسه در فرم‌های طراحی شده
  • یکپارچه با سیستم مالی همکلاسی‌ها و امکان پرداخت شهریه از به صورت آنلاین
  • امکان دریافت انواع گزارش‌های مورد نیاز در محیطی ساده و قدرتمند
  • قابل استفاده بر روی انواع دستگاه‌ها مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر
  • امکان طراحی فرم‌های گام به گام برای دریافت اطلاعات گام به گام

چرا باید از نرم ‌افزار پیش ‌ثبت ‌نام آنلاین مدارس استفاده کنید؟

اگر مدیر یا مسئول مدرسه هستید، با توجه به مواردی که پیشتر اشاره کردیم، احتمالاً قبول دارید که زمان ثبت نام در مدرسه یکی از شلوغ‌ترین روزهای سال تحصیلی است. این روزها همه کارکنان مدرسه از معاون و مدیر مدرسه گرفته تا برخی معلمان درگیر ثبت نام دانش آموزان هستند. در نتیجه یکی از مهم‌ترین اقدامات یک مدرسه الکترونیکی، استفاده از سیستم پیش ثبت نام است.

وجود سیستمی برای کمک به مدرسه در انجام پیش ثبت نام به صورت خودکار (الکترونیکی) می‌تواند گام مهمی برای صرفه جویی در زمان مدیران و والدین باشد. با استفاده از نرم افزار پیشرفته مدیریت پیش ثبت نام می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری تمامی دانش آموزان را ثبت نام کرده و اطلاعات مورد نیاز را از آنها به صورت الکترونیکی دریافت کنید.

نرم افزار پیش ثبت نام آنلاین همکلاسی مزایای بی‌شماری در این زمینه ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به دریافت انواع اطلاعات از دانش آموزان، امکان دریافت هزینه ثبت نام به صورت خودکار، فرآیندهای خودکار برای ثبت نام، تعیین زمان مصاحبه حضوری و برنامه ریزی برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و ارائه اطلاعیه‌های خودکار در مورد فرآیند ثبت نام اشاره کرد. همچنین فرایند استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و والدین می‌توانند به کمک آن در کمترین زمان ممکن فرایند پیش ثبت نام فرزند خود را به راحتی انجام دهند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا