هاست پرسرعت
تکنولوژی

نسخه استاندارد آنر مجیک 5 مجهز به شارژ 66 وات خواهد بود

نسخه استاندارد آنر مجیک 5 مجهز به شارژ 66 وات خواهد بود

برند چینی آنر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در دنیای گوشی‌های هوشمند است که محصولاتی مقرون به صرفه با مشخصات رده بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در بین محصولات این شرکت، سری پرچمدار آنر مجیک طرفداران خاص خود را داشته و با ورود به سال 2023 همه منتظرند تا جدیدترین مدل در این سری تحت عنوان آنر مجیک 5 (Honor Magic 5) رونمایی شود.

به تازگی لیست گواهینامه دیگری برای آنر مجیک 5 منتشر شده که اطلاعات درج شده در آژانس 3C چین را تأیید کرده و عنوان می‌کند که این گوشی شارژ سریع 66 وات را ارائه خواهد کرد. لیست جدید گوشی آنر مجیک 5 را با شماره مدل PGT-AN00 ثبت کرده و نشان می‌دهد که این محصول به کمک شارژر همراه خود می‌تواند از حداکثر توان 66 وات در شارژ سیمی (11 ولت /6 آمپر) پشتیبانی کند. این همان سرعتی است که در نسخه قبلی یعنی آنر مجیک 4 هم دیده بودیم. با این حال، انتظار داریم در مدل‌های پیشرفته‌تر مجیک 5 پرو و مجیک 5 آلتیمیت شاهد حداکثر توان شارژ 100 وات یا بالاتر باشیم.

آنر مجیک 5
تصویر رندر شده آنر مجیک 5

انتظار می‌رود که آنر سری مجیک 5 را در روز 27 فوریه (8 اسفند) و در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2023) کند. همچنین، بر اساس شایعات قبلی این احتمال وجود دارد که شاهد رونمایی از چهار مدل آنر مجیک 5، آنر مجیک 5 لایت، آنر مجیک 5 پرو و آنر مجیک 5 آلتیمیت باشیم. مدل لایت احتمالاً با تراشه پردازشی میان‌رده اسنپدراگون 695 عرضه خواهد شد، در حالی که انتظار می‌رود بقیه مدل‌ها به تراشه پرچمدار این روزهای کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز باشند. و در انتها باید اشاره کنیم که شایعه شده مجیک 5 پرو و مجیک 5 آلتیمیت دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی خواهند داشت.

به هر حال، کمتر از یک ماه تا رونمایی رسمی از گوشی‌های سری آنر مجیک 5 باقی مانده و انتظار می‌رود در روزهای آتی و با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی، اطلاعات و جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها افشا شود. پس اگر طرفدار برند آنر هستید، پیشنهاد می‌کنیم در روزها و هفته‌های آتی نیز حتماً‌ پیگیر اخبار دنیای فناوری در وب سایت دیجی رو باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا