هاست پرسرعت
تکنولوژی

نسخه پایدار و جهانی MIUI 14 برای شیائومی 12 عرضه شد

نسخه پایدار و جهانی MIUI 14 برای شیائومی 12 عرضه شد

جدیدترین نسخه از سیستم عامل اختصاصی گوشی‌های شیائومی یعنی MIUI 14 یک ماه پیش معرفی شد و بلافاصله برخی از گوشی‌های هوشمند این شرکت در چین آن را دریافت کردند. اکنون یک نسخه جهانی پایدار نیز منتشر شده و پرچمدارهای سری شیائومی 12 اولین دستگاه‌هایی هستند که آن را دریافت می‌کنند.

رابط کاربری جدید MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 طراحی شده و آخرین به‌روزرسانی‌های امنیتی مربوط به ماه ژانویه 2023 نیز به همراه این آپدیت در دسترس قرار گرفته است.

MIUI 14 برای شیائومی 12

نسخه پایدار MIUI 14 برای گوشی های شیائومی 12 در خارج از چین در حال حاضر برای کاربرانی که در کانال بتا عضو هستند در دسترس قرار گرفته و نیاز به دانلود حجمی در حدود 4.43 گیگابایت دارد. شماره نسخه کامل این سیستم عامل MIUI 14.0.2.0 (TLCMIXM) است و فعلاً فقط برای مدل استاندارد شیائومی 12 قابل دریافت است و نه نسخه پرو.

این به‌روزرسانی فعلاً از طریق کابل قابل دریافت است، اما به محض اینکه گزارش‌های اولیه نشان دهند هیچ مشکل عمده‌ای وجود ندارد، شیائومی آن را با یک اعلان ساده و دانلود از طریق بی‌سیم در اختیار طیف گسترده‌تری از کاربران قرار خواهد داد. بنابراین، اگر صاحب گوشی شیائومی 12 هستید، در هفته‌های آینده منتظر دریافت به‌روزرسانی MIUI 14 باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا