هاست پرسرعت
تکنولوژی

نسخه گلوبال وان پلاس 11 فایو جی دارای سرعت شارژ 80 وات خواهد بود

نسخه گلوبال وان پلاس 11 فایو جی دارای سرعت شارژ 80 وات خواهد بود

وان پلاس 11 فایو جی (OnePlus 11 5G) در ابتدای سال 2023 در چین به طور رسمی معرفی شد و قرار است در روز 7 فوریه (18 بهمن) به صورت رسمی برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی شود. در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا رونمایی رسمی نسخه گلوبال وان پلاس 11 فایو جی، یکی از منابع افشاگر صنعت موبایل به نام Snoopy Tech تصاویر رندر شده جدیدی را از این گوشی به اشتراک گذاشته و علاوه بر این، اسناد بازاریابی را نیز منتشر کرده که حاوی مشخصات کلیدی دستگاه است. نسخه جهانی و چینی وان پلاس 11 فایو جی دارای سخت افزار یکسانی خواهند بود، با این حال، طبق اطلاعات جدید سرعت شارژ نسخه جهانی کمی کندتر از نسخه چینی آن خواهد بود. با دیجی رو همراه باشید.

وان پلاس 11 فایو جی که در چین عرضه شده، از شارژ 100 وات SuperVOOC پشتیبانی می‌کند اما اسناد بازاریابی فاش شده نشان می‌دهند که نسخه گلوبال از شارژ 80 وات پشتیبانی خواهد کرد. نسخه‌های چینی و جهانی هر دو از سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کنند اما رابط کاربری آن‌ها متفاوت خواهد بود. در حالی که نسخه چینی با رابط ColorOS 13 روانه بازار شده، در بازارهای جهانی از رابط کاربری OxygenOS 13 بر روی وان پلاس 11 فایو جی استفاده خواهد شد.

وان پلاس 11 فایو جی
نسخه گلوبال وان پلاس 11 فایو جی

Snoopy Tech همچنین بیان می‌کند که پرچمدار جدید وان پلاس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی، تراشه پردازشی اسنپدراگون 8 نسل 2، حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم، نوار لغزنده هشدار و یک دوربین سه‌گانه تنظیم شده توسط هاسلبلاد (Hasselblad) خواهد بود که قادر به ثبت پرتره‌های حرفه‌ای بوده و بازتولید رنگ‌های آن نیز در صنعت موبایل کم نظیر است. این نشان می‌دهد که جدا از تفاوت‌های موجود در بخش نرم افزاری و سرعت شارژ، سایر مشخصات وان پلاس 11 در نسخه‌های چینی و جهانی ظاهراً یکسان باقی مانده است.

به گفته منبع دیگری به نام Mukul Sharma، وان پلاس 11 فایو جی در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه خواهد شد. همچنین، همان‌طور که قبلاً فاش شده بود، انتظار می‌رود مدل پایه این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد و بالاترین پیکربندی آن در نسخه جهانی نیز به 16 گیگابایت حافظه رم مجهز باشد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا