هاست پرسرعت
تکنولوژی

نقد و بررسی صرافی دیجیکس ۲۴

نقد و بررسی صرافی دیجیکس ۲۴

کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال همواره برای بسیاری از افراد جذاب بوده است. اما دسترسی به یک پلتفرم امن برای معاملات رمزارزها از مشکلات فعالیت در این بازار به‌شمار می‌آید. یک صرافی ارز دیجیتال باید از امنیت بالایی برخوردار باشد تا کاربران بتوانند با خیالت راحت معاملات خود را در آن انجام داده و به کسب درآمد بپردازند.

از میان تمام صرافی‌های ایرانی فعال در این حوزه، صرافی دیجیکس ۲۴ به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال، توانسته با ارائه خدمات برتر و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای را به خود جلب کند. این صرافی نه‌تنها امنیت بسیار بالایی دارد و کاربرانش با خیال راحت معاملات خود را انجام می‌دهند؛ بلکه هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند. در این مطلب، با خدمات این صرافی حرفه‌ای آشنا می‌شویم.

چرا دیجیکس ۲۴ انتخاب اول معامله‌گران است؟

هرچقدر که دنیای معاملات ارز دیجیتال جذاب است، همان مقدار نیز ریسک فعالیت در این بازار برای افراد تازه‌کار بالا است. یکی از بهترین اقدامات برای کاهش ریسک معاملات در این بازار، استفاده از خدمات صرافی‌هایی است که اعتبار بالایی دارند و با استفاده از یک تیم حرفه‌ای، امنیت کامل را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

دقیقا به همین خاطر است که طی سال‌های اخیر دیجیکس۲۴ توانسته به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته شود. بسیاری از معامله‌گران حرفه‌ای به علت امنیت بالا، کارمزد صفر، امکان برداشت ریالی، احراز هویت سریع و … این صرافی رمزارز را انتخاب می‌کنند.

امنیت در بیشترین سطح ممکن

وقتی از معامله‌گران حرفه‌ای بازار ارزهای دیجیتال بپرسید که مهم‌ترین از نظر آن‌ها برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال چیست، قطعا امنیت را در اولویت قرار می‌دهند. معامله‌گران حرفه‌ای همواره به دنبال کاهش ریسک معاملات خود هستند و علاقه‌ای به اضافه کردن ریسک معامله در یک صرافی ناامن را ندارند.

درواقع خرید ارز دیجیتال از صرافی‌هایی که از امنیت بالایی برخوردار نیستند، می‌تواند ریسک زیادی داشته باشد. بسیاری از صرافی‌های نامعتبر، طی سال‌های اخیر هک شده‌اند و یا از کاربران خود کلاهبرداری کرده‌اند. به همین خاطر همواره برای شما، امنیت صرافی باید در اولویت باشد.

صرافی دیجیکس ۲۴ با درک اهمیت امنیت برای معامله‌گران رمزارزها، از یک تیم برنامه‌نویسان حرفه‌ای استفاده کرده است تا کاربران بتوانند معاملات خود را در امن‌ترین حالت ممکن در صرافی رمزارز دیجیکس ۲۴ انجام دهند. درواقع شما در زمان خرید ارز دیجیتال از طریق این صرافی، هیچ نگرانی نخواهید داشت.

به‌صورت آنی تسویه حساب ریالی کنید

بسیاری از معامله‌گران رمزارزها، بعد از خرید ارز دیجیتال مورد نظر خود به دنبال این هستند که آن را به کیف پول شخصی خود انتقال دهند. از طرف دیگر، معامله‌گران زیادی نیز بعد از فروش دارایی‌های خود، سریعا به دنبال تسویه حساب هستند.

بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال، این امکان را برای کاربران خود فراهم نمی‌کنند. درواقع کاربران این صرافی‌ها بعد از فروش دارایی‌های خود، باید چندین روز برای تسویه حساب منتظر بمانند، اما در صرافی دیجیکس ۲۴ چنین مشکلی وجود ندارد!

شما در صرافی دیجیکس ۲۴ می‌توانید به‌صورت آنی تسویه حساب کرده و موجودی حساب خود در این صرافی را به حساب بانکی‌تان واریز کنید.

امکان کسب درآمد با معرفی کاربر جدید

کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال همواره جذاب است. درواقع معامله‌گران همواره به دنبال استعلام قیمت تتر یا قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود هستند تا آن‌ را در لحظه مناسب خریداری کرده و سود مناسبی به دست آورند. حال اگر به شما بگوییم که تنها با چند کلیک ساده می‌توانید از طریق صرافی دیجیکس ۲۴ کسب درآمد کنید، قطعا تعجب خواهید کرد.

درواقع این صرافی یک گزینه بسیار جذاب برای کاربران خود در نظر گرفته است. شما با معرفی دوستان یا استفاده از شبکه‌های تبلیغاتی خود، می‌توانید از سیستم درآمدزایی این صرافی استفاده کرده و درآمد بسیار مناسبی به دست آورید.

احراز هویت سریع

یکی از مشکلات اصلی صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی، دشوار بودن احراز هویت در آن‌ها است. به‌طور کلی امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی وجود ندارد و با ریسک زیادی همراه است. از طرف دیگر کاربران برای احراز هویت در صرافی‌های ایرانی نیز باید زمان زیادی را منتظر بمانند و انواع مدارک را آپلود کنند.

این فرایند برای بسیاری از معامله‌گران ارزهای دیجیتال که برای وقت خود ارزش زیادی قائل هستند، بسیار طاقت‌فرسا است. به همین خاطر صرافی دیجیکس ۲۴ تصمیم گرفته تا فرایند احراز هویت خود را برای شما بسیار آسان‌تر کند.

تمام فرایند احراز هویت در صرافی دیجیکس ۲۴ تنها در ۳ مرحله انجام می‌شود و نهایتا به ۵ دقیقه زمان نیاز دارد. تیم این مجموعه تمام تلاش خود را کرده است تا یک فرایند احراز هویت بهینه طراحی کند که کاربران زمان زیادی را صرف احراز هویت نکنند.

باید اشاره کرد که شما قبل از طی فرایند احراز هویت نیز می‌توانید قیمت تتر یا قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود را در این صرافی مشاهده کنید. برای خرید تتر یا ارزهای دیجیتال از دیجیکس ۲۴ به عنوان بهترین صرافی خرید تتر، به احراز هویت نیاز دارید.

یک کیف پول حرفه‌ای

بیشتر صرافی‌های ارزهای دیجیتال، دارای کیف پول‌های ارزی هستند. به همین خاطر شما برای انجام معاملات خود باید مقدار معینی کارمزد پرداخت کنید که می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا باشد. در نتیجه صرافی دیجیکس ۲۴ در پلتفرم خود یک کیف پول ارز دیجیتال و تومانی تعبیه کرده است تا شما به پرداخت کارمزدهای اضافی نیازی نداشته باشید.

این ویژگی برای کاربرانی که تعداد زیادی معامله انجام می‌دهند و به‌صورت مداوم به حساب خود نقدینگی تزریق می‌کنند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

در هر ساعت از شبانه روز به پشتیبانی دسترسی دارید

تصور کنید در حال خرید تتر هستید و یک مشکل فنی برای معامله شما پیش می‌آید و دیگر به تترهای خریداری شده خود دسترسی ندارید. اینجاست که اهمیت یک پشتیبانی فارسی‌ ۲۴ ساعته مشخص می‌شود.

در صرافی‌های خارجی شما دسترسی محدودی به پشتیبانی دارید و در بسیاری از صرافی‌های ایرانی نیز خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه نمی‌شود. این امر دقیقا نقطه برتری صرافی دیجیکس ۲۴ به‌شمار می‌آید. درواقع شما در هر ساعت از شبانه‌روز و در تمام طول هفته می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و از کمک آن‌ها برای رفع مشکل خود استفاده کنید.

برای مثال اگر در زمان استعلام قیمت تتر با مشکل مواجه شدید و یا موجودی حساب شما مقدار اشتباهی را نمایش می‌داد، تنها کافی است که با پشتیبانی این صرافی تماس گرفته تا مشکل خود را حل کنید.

تیم این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند تا شما طی معاملاتتان هیچ مشکلی نداشته باشید، اما ارتباط شبانه‌روزی با یک پشتیبانی خود می‌تواند همیشه شما را نجات دهد.

دسترسی ۲۴ ساعته به لیست قیمت ارز دیجیتال

یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات صرافی دیجیکس ۲۴ به‌عنوان یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران، امکان مشاهده لیست قیمت انواع رمز‌ارزها به‌صورت به‌روز و کاملا دقیق است. علاوه بر امکان مشاهده قیمت، شما می‌توانید تاریخچه، نمودار و بسیاری از پارامترهای مرتبط با قیمت ارزهای دیجیتال را نیز در این صرافی مشاهده کنید.

درواقع اگر معامله‌گری هستید که به‌صورت مداوم قیمت ارزهای دیجیتال مختلف را بررسی می‌کنید، دیجیکس ۲۴ کاملا برای شما طراحی شده است. امکان مشاهده ۲۴ ساعته قیمت ارزهای دیجیتال در کنار احراز هویت سریع و پشتیبانی بی‌نظیر، این صرافی را به گزینه اول معامله‌گران تبدیل کرده است.

با صرافی دیجیکس ۲۴، معاملات ارز دیجیتال آسان است

رانندگی در یک جاده کوهستان زیبا قطعا جذابیت‌های خود را دارد، اما به شرطی که شما از یک خودروی مناسب برخوردار باشید و بتوانید از تمام مسیر لذت ببرید. معامله در بازار ارزهای دیجیتال از طریق یک صرافی امن و حرفه‌ای نیز دقیقا مانند رانندگی در یک جاده کوهستانی با یک ماشین مطمئن است.

شما با انتخاب صرافی دیجیکس ۲۴ می‌توانید دیگر نگران ریسک‌های فرعی معامله در بازار رمزارزها نباشید و تنها به کسب سود و انجام معاملات موفق فکر کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم که همین الان سری به وب‌سایت این صرافی زده و مراحل احراز هویت خود را در کم‌تر از ۵ دقیقه پشت سر بگذارید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا