هاست پرسرعت
تکنولوژی

نوکیا T20 بالاخره به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت کرد

نوکیا T20 بالاخره به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت
کرد

تبلت نوکیا T20 در اکتبر سال 2021 با تراشه 8 هسته‌ای یونیساک T610 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و سیستم عامل اندروید 11 عرضه شد. پس از دریافت آپدیت اندروید 12 در نوامبر 2022، این تبلت اخیراً بالاخره به‌روزرسانی رسمی اندروید 13 را نیز دریافت کرد. به همین مناسبت، در ادامه قصد داریم تغییراتی را که می‌توان در نسخه جدید انتظار داشت، با هم مرور کنیم.

با توجه به لیست رسمی تغییرات، به‌روزرسانی اندروید 13 برای نوکیا T20 زبان طراحی Material You را به این تبلت اضافه می‌کن که، یک زبان طراحی مبتنی بر مفهوم «استخراج رنگ» است و به کاربران اجازه می‌دهد رنگ‌ها را از تصاویر زمینه استخراج کرده و آن‌ها را به رابط کاربری تلفن اختصاص دهند. این به‌روزرسانی همچنین باعث رفع اشکالات و بهبود عملکرد برای افزایش پایداری و پاسخگویی دستگاه می‌شود.

نوکیا T20

لیست تغییرات رسمی آپدیت اندروید 13 برای تبلت نوکیا T20

آیکون‌هایی با تم جدید

  • این ویژگی به کاربران نوکیا T20 این امکان را می‌دهد که آیکون‌های صفحه اصلی خود را با رنگ‌های تصویر زمینه تطبیق داده و آن‌ها را شخصی‌سازی کنند.

انتخابگر عکس

  • کاربران از این پس می‌توانند به جای اینکه اجازه دسترسی به کل مجموعه عکس‌ها و فیلم‌های خود را به برنامه‌ها بدهند، تنها امکان دسترسی آن‌ها به موارد انتخابی را فراهم کنند.

مجوزهای اطلاع رسانی

  • بعد از نصب این به‌روزرسانی، برنامه‌های تازه دانلود شده برای نمایش اعلان‌های خود به اجازه کاربر نیاز خواهند داشت.

کنترل‌های جدید برای پخش محتوای رسانه‌ای

  • اندروید 13 یک مدیا پلیر جدید را به ارمغان آورده که هنگام پخش موسیقی، تصویر کاور آلبوم را با یک نوار رقص نور جذاب به نمایش می‌گذارد.

وصله‌های امنیتی گوگل برای ماه ژوئیه 2023

  • این آپدیت آخرین وصله امنیتی اندروید را که با برنامه‌های سازگار کار می‌کند، به همراه دارد.

رفع اشکال و بهبود عملکرد

  • رفع اشکالات متعدد در دستگاه برای پایداری بیشتر و پاسخگویی بهتر.

کاربران تبلت نوکیا T20 می‌توانند با رفتن به مسیر Settings > System > System Updates به صورت دستی بررسی کنند که آیا به‌روزرسانی اندروید 13 برای تبلت آن‌ها در دسترس قرار گرفته است یا خیر. البته، معمولاً هر زمان که به‌روزرسانی در دسترس باشد، یک اعلان نیز دریافت خواهید کرد. حجم این آپدیت حدود 2.74 گیگابایت است که برای دانلود آن به اتصال وای-فای سریع و پایدار نیاز خواهید داشت.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا