هاست پرسرعت
تکنولوژی

نگاه پیش از عرضه به تصاویر، مشخصات و قیمت «موتورولا اج 40 پرو»

نگاه پیش از عرضه به تصاویر، مشخصات و قیمت «موتورولا اج 40 پرو»

حدود یک ماه پیش، موتورولا جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود با نام موتو ایکس 40 را در بازار چین عرضه کرد و انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به زودی با نام «موتورولا اج 40 پرو» (Motorola Edge 40 Pro) راهی بازار جهانی شود. این گوشی قبلاً در FCC ،TDRA و Geekbench ظاهر شده که نشانه رونمایی و عرضه قریب الوقوع آن است.

اکنون، گزارش جدیدی از Appuals طراحی اج 40 پرو آینده را فاش کرده و دوباره تایید نمودها سات که این محصول در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از موتو ایکس 40 خواهد بود.

تصاویر رندر شده امروز وجود دو گزینه رنگی مشکی و آبی را برای موتورولا اج 40 پرو نشان می‌دهند. طراحی ظاهری دقیقاً مشابه ایکس 40 است و این یعنی دارای پنل پشتی خمیده با جزیره دوربین مربعی شکل خواهد بود. 50 مگاپیکسلی بودن سنسور اصلی دوربین هم با توجه به درج شدن آن روی ماژول دوربین تایید می‌شود.

موتورولا اج 40 پرو دارای یک حفره در مرکز و بالای صفحه نمایش خمیده خود بوده و حاشیه‌های بالا و پایین نیز فوق العاده نازک هستند. در لبه سمت راست گوشی نیز کلیدهای پاور و کم و زیاد کردن صدا قرار دارند. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش وجود خواهد داشت. به غیر از تصاویر رندر شده، در گزارش امروز به برخی مشخصات اج 40 پرو و همچنین قیمت‌گذاری آن نیز اشاره شده است.

موتورولا اج 40 پرو

مشخصات و قیمت موتو اج 40 پرو

بر اساس این گزارش، موتو اج 40 پرو مجهز به صفحه نمایش 6.67 اینچی منحنی اولد با وضوح تصویری +FHD، نرخ تازه‌سازی 165 هرتز و فناوری کاهش نور DC Dimming خواهد بود. این گوشی از تراشه پردازشی پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2 نیرو گرفته و انرژی مورد نیاز خود را نیز از یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد. شرعت شارژ باتری در حالت سیمی 125 وات و در حالت بی‌سیم 15 وات خواهد بود. موتورولا در این گوشی خود از پوسته سفارشی اندروید 13 استفاده کرده که به نسخه خام آن بسیار نزدیک است.

برای عکاسی و فیلمبرداری، همان‌طور که گفتیم موتورولا اج 40 پرو به یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز بوده و در کنار آن از یک واحد فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی نیز کمک خواهد گرفت. در مورد دوربین سلفی نیز باید گفت که این گوشی دارای سنسور 60 مگاپیکسلی است. در نهایت، به گفته برخی منابع ناشناس، موتو اج 40 پرو تنها در یک پیکربندی با حافظه رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی داخلی 256 گیگابایتی عرضه شده و قیمت آن نیز 850 یورو خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا