هاست پرسرعت
تکنولوژی

هارمونی او اس 4 معرفی شد؛ ظاهری مدرن‌تر به همراه شخصی‌سازی‌های بیشتر

هارمونی او اس 4 معرفی شد؛ ظاهری مدرن‌تر به همراه
شخصی‌سازی‌های بیشتر

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی 2023 به تازگی برگزاری شد و بزرگ‌ترین محصول معرفی شده در آن، سیستم عامل جدید هارمونی او اس 4 (HarmonyOS 4) بود. طراحی بصری این نسخه از هارمونی او اس به طور کامل از نوع انجام شده و تغییرات بزرگی دارد. همچنین، گزینه‌های شخصی‌سازی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد. اکوسیستم هارمونی او اس اکنون بیش از 700 میلیون دستگاه را در سراسر جهان در بخش‌های مختلف، از گوشی‌های هوشمند گرفته تا تلویزیون و اتومبیل، پوشش می‌دهد و این نسخه جدید می‌تواند این عدد را بسیار بیشتر هم بکند.

هارمونی او اس 4

از صفحه اصلی شروع می‌کنیم. هواوی در این بخش، قابلیت تغییر فونت، رنگ، ساعت و سبک ویجت‌های سیستم را با ترکیب‌های متعدد و گزینه‌های سفارشی‌سازی به ارمغان آورده است. کاربران همچنین می‌توانند با انتخاب ایموجی مورد علاقه خود، تصویر زمینه و صفحه اصلی بر اساس آن ایموجی را تنظیم کنند.

هواوی همچنین بسته ایموجی خود را با گزینه‌های متحرک به‌روز کرده است. سیستم آب و هوای پانوراما به شما امکان می‌دهد پیش‌بینی روزانه را روی صفحه قفل خود با به‌روزرسانی لحظه‌ای تغییرات آب و هوا مشاهده کنید.

هارمونی او اس 4

مرکز اعلان‌ها نیز با گزینه تقسیم هشدارهای دریافتی بر اساس ترجیحات شما، یک تعمیر اساسی داشته است. کاربران همچنین می‌توانند اعلان‌های برنامه مورد نظر خود را پین کرده و بدون باز کردن برنامه، مستقیماً از مرکز اعلان‌ها با آن‌ها تعامل داشته باشند.

Live Window نیز تقلید هواوی از جزیره پویای اپل است. برنامه‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند، قادر خواهند بود هشدارها و اعلان‌ها را در یک بخش کپسولی شکل (لزوما محل تعبیه دوربین سلفی نیست) در گوشه بالایی دستگاه شما نشان دهند و می‌توانید با یک ضربه در این بخش، برنامه مربوطه را باز کرده و با آن تعامل داشته باشید.

هارمونی او اس 4

این ویژگی برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند ارائه می‌شود و با چندین برنامه داخلی هواوی و همچنین برنامه‌های شخص ثالثی که لیست آن روز به روز بلندتر می‌شود، کار خواهد کرد.

هواوی همچنین گزینه‌های کارت (ویجت) بیشتری را از مجموعه گسترده‌تری از برنامه‌ها و ابزارهای کمکی با اندازه‌های مختلف به هارمونی او اس 4 اضافه کرده که می‌توانند در صفحه اصلی قرار بگیرند. قابلیت فوق العاده کپی در سراسر سیستم نیز به شما امکان می‌دهد چندین فایل، متن و تصویر را روی هم قرار داده و آن‌ها را بین برنامه‌ها و دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط هارمونی او اس منتقل کنید.

هارمونی او اس 4

هارمونی او اس 4 در داخل هسته خود از موتور بازنگری شده Ark Engine استفاده می‌کند که به ادعای هواوی 20 درصد عملکرد بهتری را با راه اندازی سریع‌تر برنامه و انیمیشن‌های روان‌تر و در عین حال مصرف انرژی کمتر به ارمغان می‌آورد. این سیستم عامل همچنین چندین بهینه‌سازی امنیتی از جمله گزینه‌های بهبود یافته ردیابی مجوز، هشدارهای نصب برنامه و محدود کردن دسترسی به اطلاعات شخصی را ارائه می‌دهد.

نسخه بتای عمومی هارمونی او اس 4 از روز گذشته برای طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های هواوی از جمله سری میت 50، سری P60 و میت ایکس 3 در دسترس است. چندین دستگاه دیگر از جمله سری P40، میت 30، نوا 9 و نوا 10 هم بعداً به برنامه بتا اضافه خواهند شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا