هاست پرسرعت
تکنولوژی

هتل های 3 ستاره استانبول سفرتان را ارزانتر می‌کنند

هتل های 3 ستاره استانبول سفرتان را ارزانتر می‌کنند

یکی از مواردی که بر بودجه سفر به استانبول تاثیر می‌گذارد، هزینه اسکان و هتل است. در سفر به این شهر دیدنی، باید به دنبال ترفندهایی بود تا  هزینه سفر کاهش پیدا کند. یکی از این ترفندها، اسکان در هتل‌های 3 ستاره شهر است. در این مطلب قصد داریم شما را با برخی از هتل‌های 3 ستاره استانبول ازجمله هتل آوجیلار امره استانبول که یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های 3 ستاره است، آشنا کنیم.

هتل آوجیلار امره استانبول

بعد از یک روز گشت و گذار در استانبول، نوشیدن قهوه ترکی مخصوص هتل آوجیلار خستگی را از تنتان بیرون می‌کند. در اتاق تی وی هتل می توانید با دوستانتان مسابقات ورزشی را تماشا کنید. اینترنت رایگان در اتاق‌ها و رستوران هتل وجود دارد و همچنین روزنامه‌های مهم دنیا و ترکیه را می‌توانید به‌طور رایگان در کافه هتل مطالعه کنید.

اتاق‌های هتل آوجیلار امره استانبول

این هتل دارای اتاق‌های تک نفره، اتاق‌های دو نفره و اتاق‌های سه نفره است که در این بخش آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

اتاق‌های تک نفره

  • در اتاق‌های تک نفره، یک تختخواب و تلویزیون ال ای دی که با آن می‌توانید خبرگزاری‌های مشهور و معروف ترکیه و اروپا را تماشا کنید، وجود دارد.
  • تهویه مطبوع و میز و صندلی نیز در این اتاق‌ها قرارگرفته‌اند.
  • تختخواب‌ها نرم و راحت هستند و به صورت ارگونومیک طراحی‌شده‌اند
  • قهوه ساز و چای ساز نیز در این اتاق‌ها وجود دارند.
  • خدمات بیدار کردن سر صبح نیز برای اتاق‌های تک نفره فراهم شده است.
  • تخت نوزاد نیز در صورتی لازم داشته باشید، برای شما در این اتاق قرار داده می‌شود.

اتاق‌های 2 نفره

تنها تفاوت این اتاق‌ها، یک تخت دو نفره نرم و راحت است.

اتاق‌های 3 نفره

در این اتاق‌ها نیز همه امکانات ذکر شده موجود هستند. تنها یک تخت 2 نفره به آن‌ها اضافه شده است.

خدمات هتل آوجیلار امره استانبول

خدمات هتل شامل موارد زیر می شود:

  • حمل و نقل فرودگاهی (با دریافت هزینه اضافی)
  • خدمات خشک‌شویی (با دریافت هزینه اضافی)
  • مینی بار
  • صبحانه رایگان
  • کافه تریا شیک و مجلل

هتل جهان استانبول

پیاده از موزه بسیار معروف قصر توپکاپی تا هتل جهان، 15 دقیقه راه بیشتر نیست. در این هتل، با غذاهای خوشمزه ترکی از مهمانان پذیرایی می شود. هتل جهان 30 اتاق دارد؛ برخی از این اتاق‌ها بالکن و اتاق لباس دارند. در همه اتاق‌های هتل، کتری برقی موجود است. برای راحتی بیشتر مسافرین، در حمام اتاق‌ها وان و دوش قرار دارند.

در این هتل، صبحانه‌ای مفصل و خوشمزه را می‌توانید به رایگان میل کنید. رستوران هتل برای نهار و شام مهمانان نیز غذا سرو می‌کند. بار هتل بالکنی زیبا دارد که در آن می‌توانید نوشیدنی‌های متنوعی میل کنید. هتل جهان در محله کادیکی و در نزدیکی استادیوم باشگاه فنر باغچه واقع شده است. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس با هتل 200 متر فاصله دارد. با اندکی هزینه اضافی می‌توانید از استقبال فرودگاهی هتل جهان بهره‌مند شوید. قیمت‌های هتل جهان در مقایسه با هتل آوجیلار امره استانبول کمی گران‌تر هستند.

هتل مونزا

این هتل در سال 2000 آماده بهره‌برداری شد. در این هتل، اتاق‌هایی با مساحت 17 تا 40 مترمربع وجود دارند که مهمانان می‌توانند با توجه به شرایط خود، یکی از این اتاق‌ها را انتخاب کنند. طراحی داخلی اتاق‌ها بسیار زیبا است و به اصول ارگونومی در چینش مبلمان و دیگر اشیا داخل اتاق‌ها بسیار توجه شده است. نزدیک‌ترین فرودگاه با هتل 57 کیلومتر فاصله دارد؛ این فاصله با تاکسی حدود 45 دقیقه زمان می‌برد.

هتل اربوی

اربوی در سال 1987 درهای خود را به روی گردشگران داخلی و خارجی گشود و به تازگی نیز بازسازی‌شده است. کارکنان هتل بسیار وظیفه‌شناس هستند و با صبر و حوصله، مهمانان را راهنمایی می‌کنند.

یکی از رستوران‌های هتل بر بام آن قرار دارد که شما را دعوت به دیدن مناظر تاریخی شهر استانبول می‌کند. رستوران دیگر هتل اربوی در طبقه همکف آن واقع شده است. در این رستوران، غذاهای مدیترانه‌ای برای مهمانان سرو می‌شوند.

اتاق‌های هتل اربوی بسیار راحت هستند و به زیبایی طراحی ‌شده‌اند. در این هتل، استفاده از خدمات خشکشویی با پرداخت اندکی هزینه اضافی، فراهم شده است. هتل اربوی صبحانه‌ای رایگان و خوشمزه هر صبح به مهمانانش ارائه می‌کند. در مقایسه با هتل آوجیلار امره استانبول قیمت‌های این هتل کمی گران‌تر هستند.

هتل های 3 ستاره استانبول سفرتان را ارزانتر می‌کنند

جمع بندی

در این مقاله برخی از هتل‌های 3 ستاره استانبول را معرفی کردیم. هتل آوجیلار امره استانبول یکی از این هتل‌های 3 ستاره است که با اقامت در آن می‌توانید سفری ارزان به شهر جذاب و رویایی استامبول را تجربه کنید. برای رزرو هتل آوجیلار امره می‌توانید به سایت و اپلیکیشن فلای تودی مراجعه کنید. هدف اصلی فلای تودی این است که رویای سفر شما را با گزینه‌های ارزان و باکیفیت برآورده کند. در فلای تودی ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول به تهران را نیز می‌توانید پیدا می‌کنید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا